Η παρούσα έρευνα αξιολογεί την ποιότητα των υπηρεσιών στον προμηθευτικό κύκλο των νοσοκομείων στην Ελλάδα με βάση τις απόψεις των εργαζομένων σε θέσεις ευθύνης σε οργανισμούς υγείας. Διερευνήθηκαν δύο ερευνητικά ερωτήματα: εάν ο βαθμός των ερωτηθέντων επηρεάζει τις απόψεις τους σχετικά με την ποιότητα της εξωτερικής και εσωτερικής συνεργασίας των νοσοκομείων και εάν τα χρόνια υπηρεσίας των συμμετεχόντων επηρεάζουν τις απόψεις τους για την υποστήριξη των ανώτερων στελεχών για την οργάνωση του προμηθευτικού κύκλου και το επίπεδο της ικανότητας του προσωπικού του προμηθευτικού κύκλου. Τα αποτελέσματα αποκαλύπτουν ότι οι ερωτηθέντες με διδακτορικό δίπλωμα τείνουν να μοιράζονται σχόλια απόδοσης με συνεργάτες στον προμηθευτικό κύκλο, να προωθούν τη συνεργασία με τους εταίρους και να έχουν τακτικές συναντήσεις προγραμματισμού και επικοινωνίας με γιατρούς και νοσηλευτές. Όσοι έχουν 21 έως 30 χρόνια εμπειρίας στον τομέα της υγείας είναι πιο θετικοί σχετικά με τους σαφείς στόχους που ορίζονται από τα ανώτερα στελέχη. Συνολικά, τα ευρήματα υποδηλώνουν ότι υπάρχουν διαφορές στις απόψεις των εργαζομένων με βάση τα προσόντα και την πολυετή εμπειρία τους, υπογραμμίζοντας τη σημασία της εξέτασης αυτών των παραγόντων στην αξιολόγηση των υπηρεσιών του προμηθευτικού κύκλου στα νοσοκομεία.
This research evaluates the quality of services in the supply chain of hospitals in Greece based on the opinions of employees in positions of responsibility in health organizations. Two research questions were investigated: whether respondents' grade affects their views on the quality of external and internal hospital collaboration and whether participants' years of service influence their opinions on senior management's support for supply chain organization and the level of competence of supply chain personnel. The results reveal that respondents with a Ph.D. tend to share feedback with partners in the supply chain, promote collaboration with partners, and have regular planning and communication meetings with physicians and nurses. Those with 21 to 30 years of healthcare experience are more positive about clear goals set by senior management. Overall, the findings suggest differences in employees' views based on their qualifications and years of experience, highlighting the importance of considering these factors in evaluating supply chain services in hospitals.