Η εφαρμογή των αρχών Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στο Γενικό Νοσοκομείο Σερρών

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Καραβασίλης, Ιωάννης
dc.contributor.author Αλεβιζάκη, Χρυσούλα
dc.date.accessioned 2023-05-24T08:49:15Z
dc.date.available 2023-05-24T08:49:15Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4217
dc.description.abstract Το σύστημα υγειονομικής περίθαλψης μιας χώρας είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την κοινωνία. Ιδιαίτερο είναι το ενδιαφέρον για τη σημασία και την εμπιστοσύνη που μπορεί να δοθεί στη διαχείριση ολικής ποιότητας στα συστήματα υγειονομικής περίθαλψης. Νοσηλευτικά ιδρύματα και λοιποί σχηματισμοί υγειονομικής νοσηλείας σε παγκόσμια κλίμακα εφαρμόζουν ολοένα και περισσότερο την Διοίκηση Ολικής Ποιότητας για τη εξάλειψη στο μέγιστο δυνατό βαθμό του κόστους, την αύξηση της αποτελεσματικότητας και την απόδοση βέλτιστης ποιότητας παροχής υπηρεσιών στους ασθενείς τους. Αυτή η μελέτη στοχεύει να εξετάσει με σαφήνεια τον ρόλο των παραγόντων ΔΟΠ στην ποιότητα των υπηρεσιών υγειονομικής περίθαλψης στην τριτοβάθμια περίθαλψη και συγκεκριμένα το γενικό νοσοκομείο Σερρών. Τα ευρήματα υποδεικνύουν μια σημαντικά αναμφισβήτητη σύνδεση ανάμεσα στην ποιότητα των υπηρεσιών υγειονομικής νοσηλείας και της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας. Οι παράγοντες Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ικανοποίηση πελατών, συμμετοχή των εργαζομένων, συνεχής βελτίωση, διαδικασίες και δέσμευση ανώτατης διοίκησης) επηρεάζουν την ποιότητα των υπηρεσιών υγειονομικής περίθαλψης του εξεταζόμενου νοσοκομείου. Τα ευρήματα δείχνουν ότι οι συνεχείς βελτιώσεις από μία μονάδα υγείας είναι το κλειδί για την επιτυχή υιοθέτηση και υλοποίηση ενός αποτελεσματικού συστήματος Διοίκησης Ολικής Ποιότητας. Η δέσμευση της ανώτατης διοίκησης είναι ο κύριος παράγοντας μεταξύ των παραγόντων που καθορίζουν την Διοίκηση Ολικής Ποιότητας. el
dc.description.abstract A country's health care system is particularly important to society. Of particular interest is the importance and trust that can be placed on total quality management in health care systems. Hospitals and other healthcare organizations around the world are gradually implementing Total Quality Management to reduce costs, improve efficiency and provide high quality care to their patients. This study aims to clearly examine the role of DOP factors in the quality of healthcare services in tertiary care and specifically Serres General Hospital. The findings indicate a significant positive relationship between the quality of healthcare services and Total Quality Management. Total Quality Management factors (customer satisfaction, employee involvement, continuous improvement, processes and top management commitment) affect the quality of healthcare services of the hospital under review. The findings indicate that continuous improvements by a health facility are key to the successful adoption and implementation of an effective Total Quality Management system. Top management commitment is the main factor among the factors that determine Total Quality Management. en
dc.format.extent 64 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ el
dc.subject TEICM::ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ el
dc.subject TEICM::ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ el
dc.subject ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΣΘΕΝΩΝ el
dc.subject.ddc 658.562 el
dc.title Η εφαρμογή των αρχών Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στο Γενικό Νοσοκομείο Σερρών el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master ΠΜΣ Στη Δημόσια Διοίκηση (MPA) και στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκκλησιαστικών Μονάδων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Υγειoνομική περίθαλψη el
dc.subject.keyword Νοσοκομείο el
dc.subject.keyword Διοίκηση ολικής ποιότητας el
dc.subject.keyword Ποιότητα υγειονομικών υπηρεσιών el
dc.subject.keyword Healthcare el
dc.subject.keyword Hospitals el
dc.subject.keyword Total Quality Management el
dc.subject.keyword Quality of health care services el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές