Στόχος της παρούσας ήταν να αναπτύξει και να παρακολουθήσει το πώς συμβάλλει στην μαθησιακή διαδικασία μια ασύγχρονη εκπαιδευτική πλατφόρμα που χρησιμοποιήθηκε για την εκμάθηση λαούτου στο Μουσικό Σχολείο των Σερρών. Για την πραγματοποίηση των μαθημάτων, χρησιμοποιήθηκε η πλατφόρμα Open eclass. H πλατφόρμα σχεδιάστηκε λαμβάνοντας υπόψη την ετήσια διδακτέα ύλη. Στο πλαίσιο αυτό, δημιουργήθηκαν 30 μαθήματα τα οποία δομήθηκαν με αρχεία κειμένου και πολυμέσα, με συνδέσμους και ασκήσεις, καθώς και με οπτικοακουστικό υλικό, εκτιμώντας ότι με αυτό τον τρόπο θα μεγιστοποιηθεί το ενδιαφέρον των μαθητών. Από την εφαρμογή του μαθήματος του παραδοσιακού μουσικού οργάνου του λαούτου, μέσω της πλατφόρμας ασύγχρονης εκπαίδευσης, αλλά και από τις απαντήσεις των παιδιών που συμμετείχαν στην δειγματοληπτική έρευνα που πραγματοποιήθηκε, φάνηκε πως η διδασκαλία μαθημάτων μέσω της ασύγχρονη εκπαίδευσης κεντρίζει το ενδιαφέρον τον μαθητών.
The aim of this project was to develop and monitor how an asynchronous educational platform used for learning the lute at the Music School of Serres contributes to the learning process. The Open eclass platform was used for the realization of the courses. The platform was designed taking into account the annual curriculum. In this context, 30 lessons were created, structured with text and multimedia files, with links and exercises, as well as audiovisual material, considering that this would maximise students' interest. From the implementation of the lesson of the traditional musical instrument of the lute, through the asynchronous education platform, but also from the responses of the children who participated in the sample survey that was conducted, it was evident that teaching lessons through asynchronous education arouses the interest of the students.