Η ανάγκη για εκπαίδευση σε όλους τους τομείς υπήρχε πάντα. Τις τελευταίες δεκαετίες και με την ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας καθώς επίσης και τα τελευταία χρόνια με την εμφάνιση μιας πανδημίας η εκπαίδευση από απόσταση έχει κυριαρχήσει . Είναι γεγονός ότι η εκπαίδευση ακολουθεί τους δρόμους της αγοράς. Είναι αυξανόμενη η συνεργασία μεταξύ βιομηχανίας και πανεπιστημίων προσπαθώντας να διοχετεύσουν άτομα στην αγορά με γνώσεις που θα απορροφήσουν άμεσα στην παραγωγική διαδικασία(Trondsen E,2003) Στην παρούσα διπλωματική ξεκινήσαμε στις πρώτες ενότητες με μία θεωρητική προσέγγιση του θέματος εκπαίδευση από απόσταση .Αρχικά ξεκινήσαμε με την ιστορική προσέγγιση και στη συνέχεια αναφερθήκαμε στον ορισμό στις μορφές τηλεμάθησης καθώς και στις πλατφόρμες ηλεκτρονικής μάθησης. Έπειτα αναφερθήκαμε στα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της ηλεκτρονικής μάθησης. Συνεχίσαμε με τα συστήματα διαχείρισης περιεχομένου και μάθησης .Στο επόμενο κεφάλαιο αναφερθήκαμε στην πλατφόρμα eclass.Τέλος παρουσιάσαμε το μάθημα που δημιουργήσαμε μέσα από απεικονίσεις εικόνων.
The need for education in all fields has always existed. In recent decades and with the rapid development of technology as well as in recent years with the emergence of a pandemic distance education has dominated It is a fact that education follows the ways of the market. There is increasing collaboration between industry and universities trying to channel people into the market with knowledge that will be absorbed directly into the production process (Trondsen E,2003) In this diploma, we started in the first sections with a theoretical approach to the subject of distance education. Initially, we started with the historical approach and then referred to the definition of distance learning forms as well as e-learning platforms. Then we talked about the advantages and disadvantages of e-learning. We continued with content and learning management systems. In the next chapter, we talked about the e-class platform. Finally, we presented the course we created through image visualizations.