Περίληψη:
Η χρήση της ολοκληρωμένης επικοινωνίας μάρκετινγκ είναι πολύ χρήσιμη για όλες τις επιχειρήσεις. Έτσι, στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται οι ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται από τις επιχειρήσεις στο σύγχρονο ανταγωνιστικό τους περιβάλλον. Αναλύονται έννοιες και τεχνικές όπως η διαφήμιση, η προώθηση πωλήσεων, η προσωπική πώληση, οι δημόσιες σχέσεις, το άμεσο μάρκετινγκ και το διαδικτυακό μάρκετινγκ. Έπειτα, παρουσιάζεται η μελέτη περίπτωσης της εταιρείας Lidl Hellas, και χρησιμοποιείται η ποιοτική μεθοδολογία. Δύο άτομα συμμετείχαν στην διεξαγωγή συνεντεύξεων και έτσι διαπιστώθηκαν οι ενέργειες που υλοποιεί η εταιρεία στο πλαίσιο της ολοκληρωμένης επικοινωνίας μάρκετινγκ. Είναι φανερό από την ανάλυση συνεντεύξεων πως η εταιρεία Lidl χρησιμοποιεί όλες τις μεθόδους και τεχνικές εκτός από τις προσωπικές πωλήσεις. Μάλιστα, φαίνεται πως εστιάζει στο διαδικτυακό μάρκετινγκ.