Ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ: η περίπτωση της Lidl Hellas

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Γιοβάνης, Νικόλαος
dc.contributor.author Σερεμέτη, Αλίκη
dc.date.accessioned 2022-10-11T11:55:14Z
dc.date.available 2022-10-11T11:55:14Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4135
dc.description.abstract Η χρήση της ολοκληρωμένης επικοινωνίας μάρκετινγκ είναι πολύ χρήσιμη για όλες τις επιχειρήσεις. Έτσι, στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται οι ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται από τις επιχειρήσεις στο σύγχρονο ανταγωνιστικό τους περιβάλλον. Αναλύονται έννοιες και τεχνικές όπως η διαφήμιση, η προώθηση πωλήσεων, η προσωπική πώληση, οι δημόσιες σχέσεις, το άμεσο μάρκετινγκ και το διαδικτυακό μάρκετινγκ. Έπειτα, παρουσιάζεται η μελέτη περίπτωσης της εταιρείας Lidl Hellas, και χρησιμοποιείται η ποιοτική μεθοδολογία. Δύο άτομα συμμετείχαν στην διεξαγωγή συνεντεύξεων και έτσι διαπιστώθηκαν οι ενέργειες που υλοποιεί η εταιρεία στο πλαίσιο της ολοκληρωμένης επικοινωνίας μάρκετινγκ. Είναι φανερό από την ανάλυση συνεντεύξεων πως η εταιρεία Lidl χρησιμοποιεί όλες τις μεθόδους και τεχνικές εκτός από τις προσωπικές πωλήσεις. Μάλιστα, φαίνεται πως εστιάζει στο διαδικτυακό μάρκετινγκ. el
dc.format.extent 73 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΑΜΕΣΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject.ddc 658.82 el
dc.title Ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ: η περίπτωση της Lidl Hellas el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Oλοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Άμεσο μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Direct marketing el
dc.subject.keyword Διαδικτυακό μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Internet marketing el
dc.subject.keyword e-Marketing el
dc.subject.keyword Lidl Hellas el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές