Περίληψη:
Η παρούσα διπλωματική εργασία με θέμα «Βιβλιογραφική μελέτη του πεδίου εκμάθησης της γλώσσας με ρομποτική υποστήριξη και ανάπτυξη σεναρίων διδασκαλίας» έχει ως θέμα τη βιβλιογραφική ανασκόπηση του πεδίου εκμάθησης της γλώσσας με ρομποτική υποστήριξη και τη δημιουργία προτεινόμενου σεναρίου διδασκαλίας για την ελληνική γλώσσα με ρομποτική υποστήριξη. Πιο συγκεκριμένα, γίνεται προσπάθεια σύντομης παρουσίασης μελετών που έχουν γίνει ανά τον κόσμο για τη διδασκαλία της γλώσσας με ανθρωποειδή ρομπότ και γίνεται παρουσίαση χρήσης ανθρωποειδούς ρομπότ στην Ελλάδα για την εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας, ως δεύτερης ξένης γλώσσας αλλά και ως υποστηρικτικό εργαλείο στη μέση εκπαίδευση. Παρουσιάζονται, επίσης, οι κυριότερες δυσκολίες ένταξης των ανθρωποειδών ρομπότ στην εκπαίδευση αλλά και η στάση που έχουν απέναντί τους οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί. Στόχος της εργασίας είναι η ανάδειξη τρόπου εισαγωγής της ρομποτικής στη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων. Για τον λόγο αυτό στο τελευταίο μέρος της εργασίας παρουσιάζεται ένα ενδεικτικό σενάριο διδασκαλίας της Νεοελληνικής Γλώσσας με ρομποτική υποστήριξη.