Μέσα απ’την ένταξη καινοτομιών σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης προσελκύεται το ενδιαφέρον της εκπαιδευτικής κοινότητας και δημιουργούνται υψηλές προσδοκίες για τα επερχόμενα αποτελέσματα. Η Ρομποτική και η Τεχνητή Νοημοσύνη, ως καινοτόμες προσπάθειες, καλλιεργούν ένα ευέλικτο μαθησιακό περιβάλλον που υποστηρίζει την ανάπτυξη και τη μάθηση σύγχρονων δεξιοτήτων και ικανοτήτων για όλους τους μαθητές. Ακόμη, οι μαθητές μέσα απ’την εκπαίδευση STEAM εξοικειώνονται με τον προγραμματισμό, το σχεδιασμό κατασκευών και μηχανών, τη Φυσική, τις Τέχνες και εργάζονται σ’ένα απολαυστικό, δημιουργικό και ενεργό περιβάλλον.
Συγχρόνως, μέσα απ’την εκπαιδευτική αξιολόγηση των σεναρίων STEAM ελέγχεται όλη η διδακτική διαδικασία και η πορεία επίτευξης των επιδιωκόμενων στόχων. Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση θα διερευνήσει την «αξία» ενός εκπαιδευτικού σεναρίου και θα συλλέξει πληροφορίες με βάση τις οποίες θα παρθούν σημαντικές αποφάσεις σε σχέση με το συνολικότερο εκπαιδευτικό πρόγραμμα.
Στόχος της παρούσας βιβλιογραφικής εργασίας είναι να παρουσιάσει τους λόγους για τους οποίους είναι σημαντική η εισαγωγή της ρομποτικής και της τεχνητής νοημοσύνης στα σχολεία αλλά και τη σημασία της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών σεναρίων στη διδασκαλία των STEM.
Through the integration of innovations at all levels of education, the interest of the educational community is attracted and high expectations are created for upcoming results. Robotics and artificial intelligence, as innovative efforts, cultivate a flexible learning environment that supports the development and learning environment that supports the development and learning of modern skills and competences for all students. In addition, students through Steam education are familiar with planning, design and machine design, physics, arts and working in a delicious, creative and active environment.
At the same time, through the educational assessment of Steam scenarios, the whole teaching process and the course of achieving the objectives pursued. The evaluation in education will investigate the «value» of an educational scenario and will collect information on which make important decisions in relation to the overall educational program.
The aim of this bibliographic work is to present the reasons why the introduction of robotics and artificial intelligence is important to schools and the importance of evaluating educational scenarios in STEM teaching.