Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: η αξιοποίηση – η χρήση τους στο χώρο του φαρμακείου για την προβολή και την προώθηση προϊόντων του καθώς και των υπηρεσιών που παρέχονται από το φαρμακείο

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Σαμολαδάς, Ιωάννης
dc.contributor.author Τζάκη, Ελένη
dc.date.accessioned 2019-07-03T07:42:25Z
dc.date.available 2019-07-03T07:42:25Z
dc.date.issued 2019-05
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4023
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Τα τελευταία χρόνια με τη ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας παρατηρούμε μια τάση του σύγχρονου ανθρώπου για τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο. Όπως όλοι οι κλάδοι έτσι και ο φαρμακευτικός δεν μπορούσε να μείνει αμέτοχος σε αυτή την πρόκληση. Σκοπός της παρούσης πτυχιακής εργασίας είναι η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους φαρμακοποιούς, πόσο συχνά τα χρησιμοποιούν, ο λόγος που τα χρησιμοποιούν πχ για την προβολή του φαρμακείου τους, την διαφήμιση και την προβολή και την προώθηση των προϊόντων που έχουν στο χώρο του φαρμακείου τους. Καθώς επίσης αν τα χρησιμοποιούν για να δώσουν συμβουλές υγείας, για να ενημερώσουν τους ασθενείς και πελάτες τους. Αρχικά θα αναφέρουμε τι είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ποια είναι. Στη συνέχεια θα αναφέρουμε πώς τα χρησιμοποιούν οι φαρμακοποιοί. Στο τέλος του θεωρητικού μέρους θα παρουσιαστεί η αναγκαιότητα της χρήσης των συγκεκριμένων μέσων από τους φαρμακοποιούς. Στο πρακτικό μέρος θα γίνει παρουσίαση του τρόπου που επιλέχθηκε προκειμένου να διερευνηθούν οι στάσεις και οι απόψεις των φαρμακοποιών για τη χρήση τους. Στην συνέχεια θα παρουσιαστούν τα αποτελέσματα της έρευνας, θα γίνει σχολιασμός των αποτελεσμάτων. Ο σχολιασμός θα βοηθήσει στην εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους φαρμακοποιούς el
dc.format.extent 57 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ el
dc.subject ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ el
dc.subject.ddc 371.4 el
dc.title Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: η αξιοποίηση – η χρήση τους στο χώρο του φαρμακείου για την προβολή και την προώθηση προϊόντων του καθώς και των υπηρεσιών που παρέχονται από το φαρμακείο el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Μέσα κοινωνικής δικτύωσης el
dc.subject.keyword Facebook el
dc.subject.keyword Twitter el
dc.subject.keyword Instagram el
dc.subject.keyword Διαδίκτυο el
dc.subject.keyword Φαρμακεία el
dc.subject.keyword Φαρμακοποιοί el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές