dc.contributor.advisor |
Καραβασίλης, Ιωάννης |
|
dc.contributor.author |
Σαρακατσάνη, Αναστασία |
|
dc.date.accessioned |
2019-07-03T06:54:40Z |
|
dc.date.available |
2019-07-03T06:54:40Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4019 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Η συγκεκριμένη έρευνα έχει ως βασικό στόχο την διερεύνηση της ικανοποίησης των πολιτών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας του δημόσιου γενικού νοσοκομείου Σερρών. Έτσι, λαμβάνοντας υπόψη τα χαρακτηριστικά της υπηρεσίας, αλλά και τους στόχους της έρευνας επιλέχτηκε ένα ερωτηματολόγιο, που αφορά μόνο τους νοσηλευόμενους ασθενείς και χωρίζεται σε πέντε διαστάσεις (κριτήρια) ικανοποίησης. Για τη στατιστική επεξεργασία και ανάλυση των απαντήσεων του ερωτηματολογίου χρησιμοποιήθηκε το στατιστικό πακέτο λογισμικού SPSS 21. Από τα αποτελέσματα, η ικανοποίηση των ασθενών από το Νοσοκομείο κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα, πρωτίστως για το νοσηλευτικό προσωπικό, δευτερευόντως για το ιατρικό προσωπικό, την προσβασιμότητα-εξυπηρέτηση και τις λοιπές υπηρεσίες. Ο κτιριολογικός και τεχνολογικός εξοπλισμός είναι το κριτήριο που συγκεντρώνει τη χαμηλότερη συνολική ικανοποίηση των ασθενών. Συμπερασματικά, υπάρχουν αρκετά περιθώρια βελτίωσης, αλλού μικρότερα και αλλού μεγαλύτερα, όπως ο κτιριολογικός και τεχνολογικός εξοπλισμός, ο οποίος χρήζει μεγάλης βελτίωσης. |
el |
dc.description.abstract |
The main purpose of this research is to investigate the satisfaction of citizens from the health services provided by the public general hospital of Serres. Thus, taking into account the characteristics of the service and the objectives of the survey, a questionnaire was selected, dealing only with hospitalized patients and divided into five satisfaction criteria. For the statistical processing and analysis of the answers to the questionnaire the SPSS 21 statistical software package was used. From the results, the satisfaction of the patients from the Hospital varies greatly, primarily for the nursing staff, secondarily for the medical staff, the accessibility-service and other services. Building and technological equipment is the criterion that collects the lowest total patient satisfaction. In conclusion, there is room for improvement, smaller and larger, such as building and technological equipment, which needs great improvement. |
en |
dc.format.extent |
89 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ |
el |
dc.subject |
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΣΘΕΝΩΝ |
el |
dc.subject.ddc |
658.562 |
el |
dc.title |
Ο βαθμός ικανοποίησης των πολιτών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας του Γενικού Νοσοκομείου Σερρών στα πλαίσια της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας |
el |
dc.type |
Διπλωματική εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.contributor.master |
ΠΜΣ Στη Δημόσια Διοίκηση (MPA) και στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκκλησιαστικών Μονάδων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Γενικό Νοσοκομείο Σερρών |
el |
dc.subject.keyword |
Παρεχόμενες υπηρεσίες |
el |
dc.subject.keyword |
Πολίτες |
el |
dc.subject.keyword |
Διοίκηση Ολικής Ποιότητας |
el |
dc.subject.keyword |
General Hospital of Serres |
el |
dc.subject.keyword |
Services provided |
el |
dc.subject.keyword |
Citizens |
el |
dc.subject.keyword |
Total Quality Management |
el |