Περίληψη:
Το Πληροφοριακό Σύστημα (Π.Σ.) ΕΣΗΔΗΣ δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, με αποστολή την αποτελεσματικότερη και αμεσότερη προμήθεια αγαθών και υπηρεσιών της Δ.Δ..
Η εργασία έχει ως σκοπό να αναδείξει τη συμβολή της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης στην εξέλιξη της Δ.Δ.. Επίσης να καταγράψει τις απόψεις των χρηστών- σχεδιαστών ηλεκτρονικών διαγωνισμών των φορέων του δημόσιου τομέα, για τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του Π.Σ. ΕΣΗΔΗΣ της Χρησιμότητας (Usefulness), της Ευκολίας-Ευχρηστίας (Ease of Use), της Θέλησης για Μάθηση Νέων Στοιχείων στο Πληροφοριακό Σύστημα(Willingness to Learn), της Αντίληψης Κινδύνου (Risk Perception) και της Ικανοποίησης (Satisfaction). Για το λόγο αυτό διενεργήθηκε εμπειρική έρευνα μέσω ενός κατάλληλα διαμορφωμένου ερωτηματολογίου πέντε(5) ενοτήτων. Η πρώτη ενότητα περιλαμβάνει δημογραφικά χαρακτηριστικά και οι υπόλοιπες τέσσερις(4), ερωτήσεις για τα παραπάνω ποιοτικά χαρακτηριστικά του Π.Σ. ΕΣΗΔΗΣ.
Στόχος της εργασίας είναι η αξιολόγηση των ποιοτικών παραγόντων, κατά τη χρήση του πληροφοριακού συστήματος ΕΣΗΔΗΣ και η ανίχνευση πιθανών δυαδικών συσχετίσεων μεταξύ των προαναφερθέντων παραγόντων καθώς και η ανίχνευση ενός μοντέλου πρόβλεψης ανάμεσα στους 4 πρώτους παράγοντες και την ικανοποίηση του χρήστη. Τέλος, εξετάζεται η πιθανή ύπαρξη σημαντικών διαφορών μεταξύ διαφορετικών ομάδων του πληθυσμού με βάση το εκπαιδευτικό επίπεδο και το επίπεδο γνώσεων στη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή.
Με βάση τα αποτελέσματα των στατιστικών αναλύσεων αποτυπώνεται πως οι μεταβλητές Χρησιμότητα, Ευκολία- Ευχρηστία και Θέληση για μάθηση τείνουν ως σύνολο να επηρεάζουν σημαντικά την ικανοποίηση του χρήστη.