Η μουσική μέσα από αρκετές μελέτες έχει αποδειχτεί ότι αποτελεί ένα σημαντικό φορέα κοινωνικοποιήσεις των παιδιών. Αλλά και ότι συντελεί στην καλύτερη απόδοση των μαθητών. Σε αυτή την εργασία επιδιώκεται να προσδιοριστούν και κατά ποσών οι παραπάνω υποθέσεις είναι αληθείς στην Ελληνική σχολική πραγματικότητα μέσα από μια ερευνητική προσπάθεια στο Μουσικό Σχολείο Σερρών για την κοινωνικοποίηση που προσφέρει η φοίτηση σε ένα μουσικό σχολείο αλλά και την προαγωγή των ικανοτήτων στην βελτιώσει των σχολικών επιδόσεων των μαθητών.
Music through several studies has proven to be an important player in socializing children. But it also contributes to the best performance of students. In this work we are trying to identify and by sums the above hypotheses are true in the Greek school reality through a research effort in Music School of Serres for the socialization offered by attending a musical school as well as the promotion of the abilities to improve the school performance of the students.