Η προσφυγική κρίση στην Ειδομένη κατά την περίοδο 2015 – 2016: οι επικοινωνιακές διαστάσεις του φαινομένου

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης
dc.contributor.author Γραμπόβα, Βασιλική
dc.date.accessioned 2019-05-06T14:49:27Z
dc.date.available 2019-05-06T14:49:27Z
dc.date.issued 2019-04
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3895
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία σκοπό έχει να καταγράψει τους επικοινωνιακούς χειρισμούς των αρμόδιων κρατικών φορέων – κυβέρνηση και Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας – καθώς και τον τρόπο με τον οποίο καλύφθηκε η προσφυγική κρίση από τα πανελλήνια ΜΜΕ κατά τη χρονική περίοδο μεταξύ Σεπτεμβρίου του 2015, και Μαΐου του 2016. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε είναι η ανάλυση περιεχομένου του επικοινωνιακού υλικού των φορέων της Δημόσιας Διοίκησης και των άρθρων τεσσάρων πανελλήνιων εφημερίδων (δύο φιλοκυβερνητικών, από τον «αριστερό» χώρο και δύο αντιπολιτευόμενων από το «δεξιό» χώρο), ως πηγές, και έχει ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά. Μοιρασμένη η μελέτη σε δύο ερευνητικά πεδία, σε αυτό της Δημόσιας Διοίκησης και στο άλλο των ΜΜΕ, μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η κυβέρνηση – αν και απέτυχε στην επιχειρησιακή διαχείριση της κρίσης - κατάφερε να διαχειριστεί αποτελεσματικά την κοινή γνώμη, προβάλλοντας το προσφυγικό θέμα ως κατά βάσει ευρωπαϊκό ζήτημα και στην ενίσχυση αυτής της πολιτικής θέσης, συνέβαλλε καταλυτικά ο ελληνικός τύπος, ευνοώντας την ενεργοποίηση σχημάτων που ενθάρρυναν το κοινό να σκέφτεται, να αισθάνεται και να αποφασίζει με ένα συγκεκριμένο τρόπο. el
dc.format.extent 128 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ el
dc.subject ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ el
dc.subject.ddc 304.8 el
dc.title Η προσφυγική κρίση στην Ειδομένη κατά την περίοδο 2015 – 2016: οι επικοινωνιακές διαστάσεις του φαινομένου el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master ΠΜΣ Στη Δημόσια Διοίκηση (MPA) και στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκκλησιαστικών Μονάδων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Προσφυγική κρίση el
dc.subject.keyword Ειδομένη el
dc.subject.keyword Πρόσφυγες el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές