Συμπεριφορά καταναλωτών προς τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας σε περίοδο οικονομικής κρίσης

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Λιούτας, Ευάγγελος
dc.contributor.author Γκέτσιου, Φρειδερίκη
dc.date.accessioned 2019-03-13T08:14:54Z
dc.date.available 2019-03-13T08:14:54Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3827
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Σκοπός αυτής της μελέτης είναι να παρουσιάσει τη συμπεριφορά του καταναλωτή την περίοδο της οικονομικής κρίσης και το κατά πόσο τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έχουν αυξηθεί ή μειωθεί στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Επίσης, στην εργασία αυτή μελετήθηκε ένα μέρος της συναισθηματική νοημοσύνης των καταναλωτών και πώς αυτή επηρεάζει την επιλογή τους. Δόθηκε μια πληροφορία για την επιστήμη του Νευρομάρκετινγκ, ώστε να απεικονίσει την εξέλιξη της επιστήμης σε σχέση με την καταναλωτική συμπεριφορά. Έπειτα, δόθηκαν ορισμοί για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και το πώς εκχωρήθηκαν στην ελληνική αγορά και με ποιο τρόπο οι Έλληνες δέχθηκαν να δοκιμάσουν αυτές τις νέες σειρές προϊόντων στην περίοδο της οικονομικής κρίσης. Στη συνέχεια, γίνεται μια εκτενής έρευνα γύρω από τους παράγοντες που καθορίζουν τη στάση των καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Επίσης χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική μέθοδος με δειγματοληπτική έρευνα Στο τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας για το πώς αντιλαμβάνονται τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας οι ερωτηθέντες σε σύγκριση με τις ίδιες ερωτήσεις που απαντήθηκαν πριν 6 χρόνια για το τι είδους ιδιωτικές ετικέτες αγοράζουν, γιατί τις αγοράζουν καθώς και άλλα συμπεράσματα και προοπτικές που προκύπτουν από την ανάλυση των στοιχείων. Τέλος, δίνεται η δυνατότητα για μελλοντικές έρευνες και προτάσεις προς άλλους φοιτητές για την εξέλιξη του συγκεκριμένου ερευνητικού θέματος. el
dc.description.abstract The purpose of this study is to present consumer behavior during the economic crisis and whether private label products have increased or decreased in consumer preferences. Also, in this work a part of emotional consumer intelligence was studied and how it affects their choice. Information on Neuromarketing Science was provided to illustrate the development of science in relation to consumer behavior. Next, definitions were given for private label products and how they were assigned to the Greek market and how the Greeks agreed to test these new product lines in the wake of the economic crisis. Then, an extensive survey is conducted on the factors that determine consumer attitudes towards private label products. The quantitative method has also been used with a sample survey The last chapter presents the results of the survey on how private label products are perceived by respondents compared to the same questions answered 6 years ago about what kind of private labels they buy, other conclusions and prospects resulting from the analysis of the data. Finally, it is possible for future researches and proposals to other students to develop this particular research topic. en
dc.format.extent 154 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ el
dc.subject TEICM::ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ el
dc.subject TEICM::ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ::ΕΤΙΚΕΤΕΣ el
dc.subject.ddc 658.834 el
dc.title Συμπεριφορά καταναλωτών προς τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας σε περίοδο οικονομικής κρίσης el
dc.title Consumer behavior to private label products in the period of economic crisis en
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Συμπεριφορά el
dc.subject.keyword Oικονομική κρίση el
dc.subject.keyword Kαταναλωτές el
dc.subject.keyword Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας el
dc.subject.keyword Έλληνες el
dc.subject.keyword Behavior el
dc.subject.keyword Economic crisis el
dc.subject.keyword Consumers el
dc.subject.keyword Private label products el
dc.subject.keyword Greeks el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές