Διερεύνηση των πελατειακών σχέσεων στο κλάδο των ταχυμεταφορών

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Αηδόνης, Δημήτριος
dc.contributor.author Γεωργιάδου, Δομινίκη
dc.contributor.author Μπαρσάκη, Παρασκευή
dc.date.accessioned 2019-03-13T07:33:33Z
dc.date.available 2019-03-13T07:33:33Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3826
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Είναι ευρέως γνωστό, ότι όλο και περισσότεροι οργανισμοί στρέφονται προς τη διαχείριση των πελατειακών σχέσεων ώστε να κατευθύνουν την ανάπτυξη των εσόδων, την παραγωγικότητα και την ικανοποίηση του πελάτη. Η ικανοποίηση του πελάτη και η σχέση πελάτη προμηθευτή, είναι τα θέματα που απασχολούν και αναλύονται στη παρούσα πτυχιακή εργασία, με σκοπό την πλήρη αποσαφήνιση των κανόνων που διέπουν τον χώρο των ταχυμεταφορών. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε για τη συγγραφή αυτής της εργασίας στηρίχθηκε στη μελέτη και έρευνα της αντίστοιχης επιστημονικής βιβλιογραφίας στην οποία περιλαμβάνονται επιστημονικά άρθρα και εργασίες. Ακόμη, επιλέχθηκαν και αξιοποιήθηκαν πηγές από ηλεκτρονικές πηγές που είναι σχετικές με το αντικείμενο. Στη συνέχεια, με τη χρήση ερωτηματολογίων σε απλούς πολίτες για την διεξαγωγή της έρευνας, αναλύθηκαν οι απαραίτητες πληροφορίες και καταγράφηκαν τα αποτελέσματα της εξυπηρέτησης πελατών στον κλάδο των ταχυμεταφορών. Πιο συγκεκριμένα, τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε αφορούν την σημασία της εξυπηρέτησης των πελατών για τους ίδιους τους πελάτες. H ανάλυση του θέματος της ικανοποίησης των πελατών, διεξάγεται σε όρους ποιότητας και σύγχρονης προσέγγισης των κενών ικανοποίησης των πελατών, στα πλαίσια του κλάδου των ταχυμεταφορών. Τέλος, µε βάση τα παραπάνω, καταλήξαμε πως το κύριο πρόβλημα που θα κληθούν οι επιχειρήσεις να αντιμετωπίσουν είναι η έλλειψη γνώσεων των πελατών ως προς αυτές, αλλά και πως ο κάθε οργανισμός θα πρέπει να διακρίνεται από κάποια ποιοτικά χαρακτηριστικά όπως είναι η πιστότητα και η συνέπεια, η ικανότητα του οργανισμού να παρέχει την υπηρεσία έγκυρα, σταθερά και με ακρίβεια., η προθυμία και η ετοιμότητα των υπαλλήλων να παρέχουν την υπηρεσία άμεσα και σωστά, η κατοχή γνώσεων και δεξιοτήτων, που είναι αναγκαίες για να εκτελέσει ο υπάλληλος την υπηρεσία του. el
dc.format.extent 116 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ el
dc.subject TEICM::ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ::ΠΕΛΑΤΕΣ, ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΩΝ el
dc.subject TEICM::ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ el
dc.subject.ddc 658.834 el
dc.title Διερεύνηση των πελατειακών σχέσεων στο κλάδο των ταχυμεταφορών el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Πελατειακές σχέσεις el
dc.subject.keyword Logistics el
dc.subject.keyword Εφοδιαστική Αλυσίδα el
dc.subject.keyword Ικανοποίηση el
dc.subject.keyword Ταχυμεταφορές el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές