Το μάρκετινγκ της εταιρείας Μαλλιάρης Α.Ε.Β.Ε.

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης
dc.contributor.author Παπαδοπούλου, Βαλεντίνα
dc.date.accessioned 2019-02-04T14:57:54Z
dc.date.available 2019-02-04T14:57:54Z
dc.date.issued 2018-12
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3806
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Η παρούσα εργασία αναφέρεται στην εφαρμογή του μάρκετινγκ σε μια εταιρία. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η καταγραφή και παρουσίαση της στρατηγικής και των τακτικών του μάρκετινγκ που εφαρμόζει η εταιρία Μαλλιάρης ΑΕΒΕ της οποίας το αντικείμενο είναι ο επαγγελματικός εξοπλισμός εστίασης και η εμπορία ανταλλακτικών επαγγελματικών και οικιακών συσκευών. Η συγκεκριμένη εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη, το θεωρητικό και το πρακτικό μέρος. Στο πρώτο μέρος (θεωρητικό) έγινε εκτενής αναφορά στη θεωρία του μάρκετινγκ και ιδιαίτερα στο βιομηχανικό μάρκετινγκ με πληροφορίες που αντλήθηκαν από την σχετική βιβλιογραφία. Ενώ το δεύτερο μέρος (πρακτικό), ολοκληρώθηκε με τη χρήση της μεθόδου της μελέτη περίπτωσης (case study) , η οποία έγινε με την χρήση των δεδομένων τόσο από την πρωτογενή έρευνα , όσο και από δευτερογενείς πηγές. Η πρωτογενής έρευνα πραγματοποιήθηκε με την συνέντευξη του διευθυντή πωλήσεων και συμβούλου πωλήσεων και οι δευτερογενείς πηγές αφορούν έντυπο και διαδικτυακό υλικό που σχετίζονται με την εταιρία. Σύμφωνα με την έρευνα , μπορούμε να συμπεράνουμε πως η στρατηγική μάρκετινγκ και το μάρκετινγκ γενικά της εταιρίας ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις, τους στόχους και την πολιτική της, τα οποία έχουν πάντα σαν επίκεντρο την ικανοποίηση του πελάτη και έχουν αποδειχθεί κερδοφόρα στην μέχρι τώρα πορεία του. el
dc.format.extent 59 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ el
dc.subject.ddc 658.8 el
dc.title Το μάρκετινγκ της εταιρείας Μαλλιάρης Α.Ε.Β.Ε. el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Βιομηχανικό μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Στρατηγική μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Μίγμα μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Εταιρεία Μαλλιάρης Α.Ε.Β.Ε. el
dc.subject.keyword Marketing el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές