Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ως εργαλείο του Μάρκετινγκ

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Βράνα, Βασιλική
dc.contributor.author Μαργαρίτη, Μαργαρίτα
dc.date.accessioned 2019-01-23T09:07:21Z
dc.date.available 2019-01-23T09:07:21Z
dc.date.issued 2018-12
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3803
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι πολύ δημοφιλή μεταξύ των χρηστών του Διαδικτύου και ένας συνεχώς αυξανόμενος αριθμός επιχειρήσεων αξιοποιούν τις δυνατότητες που προσφέρουν ως εργαλεία μάρκετινγκ και διαφήμισης και για να είναι σε επαφή με τους καταναλωτές. Η εργασία έχει σκοπό τη διερεύνηση της σχέσης των χρηστών και των επιχειρήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για το λόγο αυτό σχεδιάστηκε πρωτότυπο ερωτηματολόγιο και διανεμήθηκε σε χρήστες του διαδικτύου. Οι ερωτώμενοι ακολουθούν μερικά από τα προφίλ των αγαπημένων του εταιρειών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σημαντικό ποσοστό αυτών παρακολουθεί / σχολιάζει / συμμετέχει στις δημοσιεύσεις των αγαπημένων του brands. Οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης πιστεύουν ότι είναι πολύ σημαντική η σωστή διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ενός brand για τη προώθησή του. Οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για διευκολύνουν τη βελτίωση της αναγνωσιμότητας τους και τη δόμηση της δικής τους ταυτότητα. el
dc.format.extent 80 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ::ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ -- ΠΗΓΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ el
dc.subject ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ el
dc.subject.ddc 384.31 el
dc.title Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ως εργαλείο του Μάρκετινγκ el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Web 2.0 el
dc.subject.keyword Παγκόσμιος ιστός el
dc.subject.keyword Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) el
dc.subject.keyword Social media marketing el
dc.subject.keyword Κοινωνικά δίκτυα el
dc.subject.keyword Τουρισμός el
dc.subject.keyword Τουριστικές επιχειρήσεις el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές