Αξιολόγηση της απόδοσης μαθητών Β-θμιας εκπαίδευσης από την χρήση τεχνικών ασύγχρονης εκπαίδευσης στο μάθημα των Μαθηματικών

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Τσιμπίρης, Αλκιβιάδης
dc.contributor.advisor Φραγγίδης, Λεωνίδας
dc.contributor.author Μαυροφρύδης, Βασίλειος
dc.date.accessioned 2018-07-05T10:18:58Z
dc.date.available 2018-07-05T10:18:58Z
dc.date.issued 2018-06
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3652
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας είναι διαθέσιμο ΚΑΤΟΠΙΝ αιτήματος el
dc.description.abstract Τα τελευταία χρόνια στην διαδικασία της μάθησης χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο συστήματα διαχείρισης μάθησης με την βοήθεια σύγχρονων τεχνολογικών μέσων τηλεκπαίδευσης. Οι πλατφόρμες ασύγχρονης και σύγχρονης μάθησης έχουν ευρεία εφαρμογή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ωστόσο στην παρούσα εργασία γίνεται πρακτική εφαρμογή του μοντέλου μικτής μάθησης με την διαδικτυακή πλατφόρμα open e-class στα μαθηματικά της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της β λυκείου. Η αποτελεσματικότητα της καινοτόμου διαδικτυακής διδασκαλίας για την εμπλοκή εξ αποστάσεως εκπαιδευόμενου στον εμπλουτισμό των τρόπων γνώσης (δηλαδή της επιστημολογικής ανάπτυξης) δεν μπορεί να αξιολογηθεί επαρκώς χωρίς να ληφθεί μέτρο των αντιλήψεων των μαθητών σχετικά με το περιβάλλον της αίθουσας διδασκαλίας στο διαδίκτυο. Η αξιολόγηση του μοντέλου μάθησης που εφαρμόστηκε έγινε με το ενσωματωμένο ψυχομετρικό εργαλείο COLLES που παρέχει η πλατφόρμα open e-class. Το ενσωματωμένο ερωτηματολόγιο αποτελείται από 24 δηλώσεις ομαδοποιημένες σε έξι ομάδες που μετρoύν επιστημολογικές πεποιθήσεις οι οποίες αναπτύχθηκαν βάσει της θεωρίας του κοινωνικού κονστρουκτιβισμού (Kelly-Vygotsky). Έγινε επιβεβαίωση της αξιοπιστίας και εγκυρότητας των μετρήσεων που σημειώθηκαν με την μέθοδο της επιβεβαιωτικής ανάλυσης παραγόντων (Confirmatory Factor Analysis). Για την ανάλυση αυτή και την εξαγωγή συμπερασμάτων μέσω περιγραφικών στατιστικών χρησιμοποιήθηκαν τα λογισμικά της ΙΒΜ, SPSS έκδοση 23 και AMOS έκδοση 23. el
dc.format.extent 84 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ el
dc.subject TEICM::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ::ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ el
dc.subject ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ el
dc.subject.ddc 371.358 el
dc.title Αξιολόγηση της απόδοσης μαθητών Β-θμιας εκπαίδευσης από την χρήση τεχνικών ασύγχρονης εκπαίδευσης στο μάθημα των Μαθηματικών el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. el
dc.contributor.master ΠΜΣ "ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ" el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Ασύγχρονη εκπαίδευση el
dc.subject.keyword Εκπαιδευτικά προγράμματα el
dc.subject.keyword Απομακρυσμένη εκπαίδευση el
dc.subject.keyword Σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας el
dc.subject.keyword Εκπαιδευτικά λογισμικά el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές