Μελέτη του σχολικού εκφοβισμού στα σχολεία των Σερρών

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Μουζά-Λαζαρίδη, Άννα-Μαρία
dc.contributor.author Πολυμενοπούλου, Βασιλική
dc.date.accessioned 2018-07-03T13:01:26Z
dc.date.available 2018-07-03T13:01:26Z
dc.date.issued 2018-06
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3645
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Η παρούσα ερευνητική εργασία εστιάζει στο κοινωνικό φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού, που λαμβάνει ολοένα και περισσότερο μεγαλύτερες διαστάσεις. Αποτελεί ένα παγκόσμιο φαινόμενο που σχετίζεται με τα θεμελιώδη δικαιώματα του παιδιού, τα οποία παραβιάζονται με τη χρήση της Βίας. Σκοπός της εργασίας είναι η διερεύνηση του φαινομένου αυτού από την πλευρά των γονέων των παιδιών. Η ερευνητική μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε ήταν τα ερωτηματολόγια που απαντήθηκαν τόσο από γονείς θυμάτων, όσο από γονείς θυτών σχολικού εκφοβισμού. Επιπλέον, παρουσιάζονται πολλοί και διαφορετικοί ορισμοί του σχολικού εκφοβισμού (bullying) ενώ παράλληλα αναφέρονται με λεπτομέρεια οι μορφές που μπορεί να εκλάβει το φαινόμενο, καθώς και τα αίτια εμφάνισης του και τις συνέπειες του. Αναλύεται επίσης, ο ρόλος των εκπαιδευτικών και οι ενέργειες που πρέπει να ακολουθηθούν, έτσι ώστε να αποφευχθεί η εμφάνιση του φαινομένου στα σχολεία. Επιπροσθέτως, περιγράφεται λεπτομερώς ο σημαντικός ρόλος του Διευθυντή και η στάση του απέναντι στο φαινόμενο αυτό. Τέλος, δίνεται ιδιαίτερη σημασία στους τρόπους πρόληψης του φαινομένου, σύμφωνα με τα συνιστάμενα προγράμματα καθώς επίσης και στα αποτελέσματα ερευνών που έλαβαν μέρος στην Ελλάδα αλλά και σε άλλες χώρες. el
dc.description.abstract The aim of this research paper is to demonstrate the social phenomenon of bullying, which has been increased radically over the past few years. Bullying has been identified as a global phenomenon that concerns children's rights, which are being violated by the use of violence. The research method that was used was questionnaires, which were answered by bullying victims' parents, as long as by victimizers' parents. Furthermore, in this research paper, bullying is identified thoroughly as many definitions and examples are provided. The causes, the consequences and various form of bullying are also examined. Additionally, the role of educators and the actions that should be taken to avoid the occurrence of bullying are presented in detail. Moreover, there is emphasis on the importance of the headmaster and the course of action that he should take in order to handle the problem. To conclude, we mentioned the ways that can prevent the problem, according to the recommended programs that have been distributed to schools and the findings of surveys that have been conducted in Greece, as well as worldwide. en
dc.format.extent 79 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ el
dc.subject ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ el
dc.subject.ddc 371.58 el
dc.title Μελέτη του σχολικού εκφοβισμού στα σχολεία των Σερρών el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Bullying el
dc.subject.keyword Σχολικός εκφοβισμός el
dc.subject.keyword Μορφές εκφοβισμού el
dc.subject.keyword Ρόλος εκπαιδευτικών el
dc.subject.keyword Διευθυντής el
dc.subject.keyword Τρόποι πρόληψης el
dc.subject.keyword School bullying el
dc.subject.keyword Forms of bullying el
dc.subject.keyword Role of educators el
dc.subject.keyword Headmaster el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές