Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στη διερεύνηση της αποτελεσματικότητας της συμμετοχής των διοικητικών υπαλλήλων του Α.Π.Θ. σε προγράμματα ΕErasmus. Δηλαδή ό,τι έχει να κάνει αναφορικά με την οργάνωση του προγράμματος, με την τεχνική και την εκπαιδευτική κατάρτιση που λαμβάνουν οι συμμετέχοντες ακόμα και με την ενημέρωση των ίδιων για τον πολιτισμό, τα ήθη και τα έθιμα της πόλης του ιδρύματος υποδοχής.
Η μέθοδος της έρευνας είναι ποσοτική, με τη χρήση ερωτηματολογίου το οποίο διανεμήθηκε σε ηλεκτρονική μορφή. Στην έρευνα συμμετείχαν 68 μόνιμοι και αορίστου χρόνου διοικητικοί υπάλληλοι του Α.Π.Θ. σε σύνολο 74, δηλαδή ποσοστό 92% περίπου. Σημειώνεται ότι, η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Μάιο του 2018.
Η ανάλυση των αποτελεσμάτων, έγινε με τη χρήση του προγράμματος 5Ρ55, ώστε να διερευνηθούν τα αποτελέσματα της έρευνας.
Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι, οι διοικητικοί υπάλληλοι του Α.Π.Θ., που απάντησαν στο ερωτηματολόγιο, είναι σε πολύ μεγάλο Βαθμό ικανοποιημένοι με την συμμετοχή τους σε πρόγραμμα Erasmus. Τα οφέλη από την συμμετοχή τους σε τέτοιου είδους προγράμματα είναι πολυεπίπεδα. Επίσης, η δια Βίου μάθηση παίζει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη των υπαλλήλων αλλά και στην αποτελεσματικότητα της εργασίας τους, με την εισαγωγή νέων τεχνικών και γνώσεων.
This paper aims to investigate the effectiveness of the participation of the administrative staff of Aristotle University of Thessaloniki in Erasmus programs. That is, all that has to do with the organization of the program, with the technical and educational training received by the participants, even by informing them of the culture, customs and customs of the host city.
The method of research is quantitative, using a questionnaire distributed in electronic form 68 permanent and indefinite administrative officers of the AUTh. in a total of 74, or about 92%. It is noted that the survey was conducted in May 2018.
The analysis of the results was done using the SPSS program to investigate the results of the survey.
The results of the survey showed that the administrative staff of the Aristotle University of Thessaloniki, who answered the questionnaire, is very satisfied with their participation in the Erasmus program. The benefits of participating in such programs are multi-level. Lifelong learning also plays a key role in the development of employees and the efficiency of their work, with the introduction of new techniques and knowledge.