Στον τομέα των επιχειρήσεων, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται στα πλαίσια του μάρκετινγκ, των πωλήσεων, της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων με στόχο την προσέγγιση των καταναλωτών και την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις του νομού Σερρών. Για να εξυπηρετηθεί ο σκοπός της έρευνας και να απαντηθούν τα ερευνητικά ερωτήματα εφαρμόστηκε η μέθοδος συλλογής πρωτογενών στοιχείων και σχεδιάστηκε ένα ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο, το οποίο εστάλη μέσω e-mail στις επιχειρήσεις του δείγματος. Από τα αποτελέσματα, το δημοφιλέστερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης είναι το Instagram, ακολουθεί το Twitter και έπειτα το Facebook. Όμως, η μεταβολή της προσέλκυσης των πελατών, εξαιτίας της ύπαρξης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, χαρακτηρίζεται πολύ μικρή από τους συμμετέχοντες στην έρευνα. Τέλος, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις του δείγματος θα πρότειναν αδιαμφισβήτητα τη συστηματική χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
In the business sector, social media are used in marketing, sales, communication and public relations to reach consumers and promote their products and services. The purpose of this paper is to investigate the use of social media by small and medium-sized enterprises in the prefecture of Serres. In order to serve the purpose of the survey and to answer the research questions, the primary data collection method was implemented, and an electronic questionnaire was designed, which was sent by e-mail to the sample companies. From the results, the most popular social media tool is Instagram, followed by Twitter and then Facebook. However, the change in customer attractiveness due to the existence of social media is characterized by very little by the participants in the survey. Finally, small and medium-sized enterprises in the sample would undoubtedly suggest the systematic use of social media.