Η χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Βράνα, Βασιλική
dc.contributor.author Καλτσίδης, Γεώργιος
dc.date.accessioned 2018-06-11T06:19:55Z
dc.date.available 2018-06-11T06:19:55Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3582
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Στον τομέα των επιχειρήσεων, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται στα πλαίσια του μάρκετινγκ, των πωλήσεων, της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων με στόχο την προσέγγιση των καταναλωτών και την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις του νομού Σερρών. Για να εξυπηρετηθεί ο σκοπός της έρευνας και να απαντηθούν τα ερευνητικά ερωτήματα εφαρμόστηκε η μέθοδος συλλογής πρωτογενών στοιχείων και σχεδιάστηκε ένα ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο, το οποίο εστάλη μέσω e-mail στις επιχειρήσεις του δείγματος. Από τα αποτελέσματα, το δημοφιλέστερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης είναι το Instagram, ακολουθεί το Twitter και έπειτα το Facebook. Όμως, η μεταβολή της προσέλκυσης των πελατών, εξαιτίας της ύπαρξης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, χαρακτηρίζεται πολύ μικρή από τους συμμετέχοντες στην έρευνα. Τέλος, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις του δείγματος θα πρότειναν αδιαμφισβήτητα τη συστηματική χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. el
dc.description.abstract In the business sector, social media are used in marketing, sales, communication and public relations to reach consumers and promote their products and services. The purpose of this paper is to investigate the use of social media by small and medium-sized enterprises in the prefecture of Serres. In order to serve the purpose of the survey and to answer the research questions, the primary data collection method was implemented, and an electronic questionnaire was designed, which was sent by e-mail to the sample companies. From the results, the most popular social media tool is Instagram, followed by Twitter and then Facebook. However, the change in customer attractiveness due to the existence of social media is characterized by very little by the participants in the survey. Finally, small and medium-sized enterprises in the sample would undoubtedly suggest the systematic use of social media. en
dc.format.extent 64 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ::ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ -- ΠΗΓΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ el
dc.subject ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ el
dc.subject.ddc 384.31 el
dc.title Η χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Μέσα κοινωνικής δικτύωσης el
dc.subject.keyword Διαδίκτυο el
dc.subject.keyword Social Media marketing el
dc.subject.keyword Κοινωνικά δίκτυα el
dc.subject.keyword Μέσα κοινωνικής δικτύωσης el
dc.subject.keyword Μικρομεσαίες επιχειρήσεις el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές