Το μάρκετινγκ της εταιρίας Κάντζας

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης
dc.contributor.author Χαραλάμπους, Αντώνιος
dc.contributor.author Μπιζμπέλης, Νικόλαος
dc.date.accessioned 2017-12-12T17:10:33Z
dc.date.available 2017-12-12T17:10:33Z
dc.date.issued 2017-10
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3337
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Σκοπός της εργασίας είναι να καταγραφεί και να μελετηθεί ο τρόπος με τον οποίο αντιλαμβάνεται και υλοποιεί το μάρκετινγκ η εταιρεία Κάντζας Α.Ε. Για την άντληση των ερευνητικών δεδομένων χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της μελέτης περίπτωσης από πρωτογενείς και δευτερογενείς πηγές δεδομένων. Η συλλογή πρωτογενών δεδομένων έγινε με προσωπική συνέντευξη από τον υπεύθυνο μάρκετινγκ κ. Νατσούδη, της εταιρείας Κάντζας Α.Ε., ενώ αντίστοιχα η συλλογή δευτερογενών δεδομένων έγινε από τον διαδικτυακό τόπο της εταιρείας και από σχετικά δημοσιεύματα στον ηλεκτρονικό τύπο. Ο όμιλος Κάντζα είναι μια επιχείρηση που δραστηριοποιείται κυρίως σε τοπικό επίπεδο και φαίνεται να έχει πλέον εδραιώσει την παρουσία της στον νομό Σερρών. Παρόλα αυτά η επιχείρηση εφαρμόζει σε ικανοποιητικό βαθμό στρατηγικές μάρκετινγκ, ώστε να μπορέσει κάποια στιγμή μελλοντικά να ανταγωνιστεί τις μεγάλες αλυσίδες λιανικού εμπορίου. Το γεγονός ότι η επιχείρηση έχει σε κάποιο βαθμό αξιοποιήσει τα σύγχρονα μέσα που προσφέρει το διαδίκτυο για την διαφήμιση και προώθηση της, είναι αρκετά ενθαρρυντικό και πιστεύουμε πως μπορεί να βοηθήσει τον όμιλο να ενισχύσει την παρουσία του σε νέες αγορές. el
dc.format.extent 62 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ el
dc.subject.ddc 658.8 el
dc.title Το μάρκετινγκ της εταιρίας Κάντζας el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Στρατηγική μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Μίγμα μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Εταιρία Κάντζας el
dc.subject.keyword Marketing el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές