Περίληψη:
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναδειχθεί το γεγονός ότι εκτός από τις μεγάλες επιχειρήσεις και εταιρίες μπορεί και ένα νοσοκομείο όπως το Γ.Ν. Παπαγεωργίου να έχει τμήμα logistics το οποίο να συνεισφέρει τα μέγιστα για τη συνολική ομαλή λειτουργία των τμημάτων του. Διαπιστώνεται ότι η συνεισφορά της ΔΑΠ και οι λειτουργίες της βοηθούν σημαντικά την απόδοση των εργαζομένων και την επίτευξη των στόχων του νοσοκομείου. Για τη διερεύνηση επιλέχθηκε η χρήση ερωτηματολογίων σε 3 διαφορετικά τμήματα: α)Διοικητική Διευθύντρια, β)τμήμα Προσωπικού και γ)εργαζόμενοι του τμήματος logistics.Μέσω της χρήσης των Δεικτών Ανθρώπινου Δυναμικού αναλύθηκαν αρκετές λειτουργίες της ΔΑΠ με ακριβή στοιχεία. Συνολικά αναλύθηκε ο προγραμματισμός προσωπικού, η επιλογή προσωπικού και η εκπαίδευση από την Διοικητική Διευθύντρια. Η χρήση και η μέτρηση δεικτών σε 4 γενικές κατηγορίες όπως π.χ. η επιλογή, πρόσληψη, εκπαίδευση και ικανοποίηση των εργαζομένων και τέλος ερωτηματολόγιο ικανοποίησης εργαζομένων στο τμήμα logistics με ανάλυση αποτελεσμάτων από 6 γενικές κατηγορίες όπως για π.χ. οι συνθήκες εργασίας, μισθός και προαγωγές. Τα αποτελέσματα δείξανε ότι η εκπαίδευση των εργαζομένων είναι μέτρια, οι προσλήψεις γίνονται μέσω ΑΣΕΠ, οι δείκτες ανθρώπινου δυναμικού μετριούνται συστηματικά. Επίσης, οι εργαζόμενοι δήλωσαν ότι είναι ικανοποιημένοι με τη φύση της δουλειάς τους και τις συνθήκες εργασίας σε αντίθεση με την κατηγορία των μισθών και πιθανών προαγωγών.