Επέκταση εξαγωγών και ηλεκτρονικό μάρκετινγκ: η περίπτωση της Ginox Α.Ε.Β.Ε

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Βράνα, Βασιλική
dc.contributor.author Γάκης, Βασίλειος
dc.contributor.author Γκινίδης, Μανώλης
dc.date.accessioned 2017-01-09T14:37:49Z
dc.date.available 2017-01-09T14:37:49Z
dc.date.issued 2016-10
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2750
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Η παρούσα έρευνα διερευνά κατά πόσο η εταιρία Ginox A.E.Β.Ε, που παράγει επαγγελματικά ψυγεία, μπορεί να ενισχύσει και να επεκτείνει τις εξαγωγές της με τη βοήθεια του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Έτσι, αφού εξετάζεται με βάση τη βιβλιογραφία το θεωρητικό υπόβαθρο που υπάρχει και παρουσιάζεται η εταιρία Ginox Α.Ε.Β.Ε, ακολουθεί εμπειρική μελέτη μέσα από την οποία ανιχνεύεται ο βαθμός χρήσης ιντερνέτ στα διάφορα στάδια συναλλαγών της Ginox με πελάτες εξωτερικού. Καταδεικνύεται ότι το ίντερνετ είναι απαραίτητο εργαλείο για την επικοινωνία, παραγγελία, διακίνηση φορτωτικών εγγράφων και πληρωμή. Όσον αφορά την επικοινωνία με το τμήμα πωλήσεων και με το τμήμα εξυπηρέτησης μετά την πώληση σύγχρονα μέσα, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και το skype, επικρατούν. Παράλληλα, όμως, φαίνεται ότι το διαδίκτυο λειτουργεί συνεργατικά με άλλα μέσα, όπως είναι η συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις και οι προσωπικές συναντήσεις. el
dc.format.extent 74 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ el
dc.subject TEICM::ΕΜΠΟΡΙΟ::ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ el
dc.subject.ddc 658.84 el
dc.title Επέκταση εξαγωγών και ηλεκτρονικό μάρκετινγκ: η περίπτωση της Ginox Α.Ε.Β.Ε el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικό εμπόριο el
dc.subject.keyword Διαδίκτυο el
dc.subject.keyword Στρατηγικές μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Ginox Α.Ε.Β.Ε el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές