dc.contributor.advisor |
Τσουρέλα, Μαρία |
|
dc.contributor.author |
Μανούση, Μαρία |
|
dc.date.accessioned |
2016-12-21T07:58:11Z |
|
dc.date.available |
2016-12-21T07:58:11Z |
|
dc.date.issued |
2016-11 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2737 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Η εργασία αυτή ασχολείται με την μελέτη του μάρκετινγκ του μελισσοκομικού κλάδου, επικεντρώνοντας την ανάλυση της στην επιχείρηση εβρίτικο μελισσοκόφινο. Σκοπός της εργασίας είναι να προσδιοριστούν οι δυνατότητες – ευκαιρίες καθώς και τα προβλήματα όσον αφορά το επιχειρηματικό κομμάτι της μελισσοκομίας, έτσι ώστε να γίνει κατανοητό το περιβάλλον της επιχειρηματικής μελισσοκομίας και να ενημερωθεί ο κάθε ενδιαφερόμενος που θα επιθυμούσε να ασχοληθεί με αυτό το επάγγελμα. Για το σκοπό αυτό παρέχεται έρευνα μέσω της συνέντευξης όπου συμπερασματικά προβλέπεται ότι ο κλάδος της μελισσοκομίας έχει πολλές προοπτικές ανάπτυξης και είναι επικερδής. Η ανάλυση της επιχείρησης εβρίτικο μελισσοκόφινο βοηθά ώστε να δοθεί μια πιο συγκεκριμένη εικόνα για το πώς μπορεί να εξελιχθεί επιχειρηματικά η μελισσοκομία |
el |
dc.format.extent |
107 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ |
el |
dc.subject |
ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑ |
el |
dc.subject.ddc |
658.802 |
el |
dc.title |
Μάρκετινγκ Plan της επιχείρησης Εβρίτικο Μελλισοκόφινο |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Μελισσοκομία |
el |
dc.subject.keyword |
Μέλι |
el |
dc.subject.keyword |
Marketing Plan |
el |
dc.subject.keyword |
Επιχειρηματικό σχέδιο |
el |