Τουριστικό μάρκετινγκ: η εφαρμογή του στο The Met Hotel

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης
dc.contributor.author Μαμελετζής, Αναστάσιος
dc.date.accessioned 2016-10-10T11:08:56Z
dc.date.available 2016-10-10T11:08:56Z
dc.date.issued 2016-04
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2655
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας, είναι να παρουσιάσει τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το μάρκετινγκ το ξενοδοχείο Met Hotel. Η πτυχιακή εργασία χωρίζεται σε δυο μέρη, το θεωρητικό και το πρακτικό. Στο θεωρητικό μέρος της εργασίας, πραγματοποιείται μια μελέτη της βιβλιογραφίας του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ. Στο πρακτικό μέρος, γίνεται παρουσίαση των ευρημάτων της έρευνας η οποία πραγματοποιήθηκε με την μέθοδο της μελέτης περίπτωσης(case study), και βασίστηκε στην συλλογή πληροφοριών και δεδομένων από την συνέντευξη που πραγματοποιήθηκε με την executive assistant του Met Hotel, κυρία Μαρίνα Αργυρού, όπως επίσης και από δευτερογενείς πηγές. Το γενικό συμπέρασμα που προέκυψε, είναι ότι η επιχείρηση Met Hotel, αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει με εξαιρετική επιτυχία την λειτουργία και την φιλοσοφία του μάρκετινγκ, καθώς επιδιώκει και επιτυγχάνει συνεχώς την εξέλιξή της και την ανοδική πορεία της, καθώς επίσης προσαρμόζεται ανελλιπώς και με υποδειγματική συνέπεια στις αλλαγές και στα νέα δεδομένα που επιτάσσει καθημερινώς η τουριστική και ξενοδοχειακή αγορά. el
dc.format.extent 57 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ::ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject.ddc 338.47910688 el
dc.title Τουριστικό μάρκετινγκ: η εφαρμογή του στο The Met Hotel el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Τουριστικό μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Στρατηγικός σχεδιασμός el
dc.subject.keyword Μίγμα μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword The Met Hotel el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές