Περίληψη:
Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως αντικείμενο τη διεπιστημονική σχέση των μαθηματικών με την πληροφορική σε επίπεδο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Εκτός από τη δευτερογενή έρευνα που πραγματοποιήθηκε, υλοποιήθηκε και πρωτογενής ανάλυση – διεξαγωγή έρευνας. Στόχος της έρευνας τέθηκε η μελέτη των απόψεων των καθηγητών σχετικά με το αν εφαρμόζεται η παράλληλη διδασκαλία των μαθηματικών και της πληροφορικής στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση. Τέθηκαν οι ακόλουθες τέσσερις ερευνητικές υποθέσεις:
1η ερευνητική υπόθεση: Το είδος του σχολείου όπου εργάζεται ο εκπαιδευτικός επηρεάζει την εφαρμογή της παράλληλης διδασκαλίας;
2η ερευνητική υπόθεση: Το ενδιαφέρον για περισσότερη εφαρμογή της παράλληλης διδασκαλίας σχετίζεται με το φύλο του εκπαιδευτικού;
3η ερευνητική υπόθεση: Το ενδιαφέρον για περισσότερη εφαρμογή της παράλληλης διδασκαλία σχετίζεται με το αν ο εκπαιδευτικός είναι μόνιμος ή όχι;
4η ερευνητική υπόθεση: Η γνώση της παράλληλης διδασκαλίας επηρεάζεται από την ηλικία των εκπαιδευτικών;
Η πτυχιακή εργασία αποτελείται από συνολικά έξι κεφάλαια, με τα πρώτα τρία να αποτελούν το θεωρητικό της μέρος, ενώ τα υπόλοιπα τρία το πρακτικό της μέρος και συγκεκριμένα τη διεξαχθείσα έρευνα.