dc.contributor.advisor |
Σάλτας, Βασίλειος |
|
dc.contributor.author |
Πλουμούδη, Ευδοξία |
|
dc.date.accessioned |
2016-06-13T15:17:32Z |
|
dc.date.available |
2016-06-13T15:17:32Z |
|
dc.date.issued |
2016-03 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2557 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως αντικείμενο τη διεπιστημονική σχέση των μαθηματικών με την πληροφορική σε επίπεδο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Εκτός από τη δευτερογενή έρευνα που πραγματοποιήθηκε, υλοποιήθηκε και πρωτογενής ανάλυση – διεξαγωγή έρευνας. Στόχος της έρευνας τέθηκε η μελέτη των απόψεων των καθηγητών σχετικά με το αν εφαρμόζεται η παράλληλη διδασκαλία των μαθηματικών και της πληροφορικής στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση. Τέθηκαν οι ακόλουθες τέσσερις ερευνητικές υποθέσεις:
1η ερευνητική υπόθεση: Το είδος του σχολείου όπου εργάζεται ο εκπαιδευτικός επηρεάζει την εφαρμογή της παράλληλης διδασκαλίας;
2η ερευνητική υπόθεση: Το ενδιαφέρον για περισσότερη εφαρμογή της παράλληλης διδασκαλίας σχετίζεται με το φύλο του εκπαιδευτικού;
3η ερευνητική υπόθεση: Το ενδιαφέρον για περισσότερη εφαρμογή της παράλληλης διδασκαλία σχετίζεται με το αν ο εκπαιδευτικός είναι μόνιμος ή όχι;
4η ερευνητική υπόθεση: Η γνώση της παράλληλης διδασκαλίας επηρεάζεται από την ηλικία των εκπαιδευτικών;
Η πτυχιακή εργασία αποτελείται από συνολικά έξι κεφάλαια, με τα πρώτα τρία να αποτελούν το θεωρητικό της μέρος, ενώ τα υπόλοιπα τρία το πρακτικό της μέρος και συγκεκριμένα τη διεξαχθείσα έρευνα. |
el |
dc.format.extent |
84 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ |
el |
dc.subject |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ::ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ |
el |
dc.subject.ddc |
371.334 |
el |
dc.title |
Διεπιστημονική σχέση των μαθηματικών με την πληροφορική σε επίπεδο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Διεπιστημονικότητα των γνώσεων |
el |
dc.subject.keyword |
Δευτεροβάθμια εκπαίδευση |
el |
dc.subject.keyword |
Παράλληλη διδασκαλία |
el |
dc.subject.keyword |
Πληροφορική και διδασκαλία |
el |