Το μάρκετινγκ του Capsis Hotel Thessaloniki

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης
dc.contributor.author Κουτλιάνη, Κωνσταντίνα
dc.date.accessioned 2016-03-31T07:30:59Z
dc.date.available 2016-03-31T07:30:59Z
dc.date.issued 2015-12
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2409
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Ο σκοπός της εργασίας αυτής είναι η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το μάρκετινγκ το Capsis Hotel. Ακόμη, περιγράφεται ο τρόπος με τον οποίο το ξενοδοχείο χρησιμοποιεί τα εργαλεία του μάρκετινγκ που του παρέχονται. Η εργασία αυτή είναι μία μελέτη περίπτωσης (case study) με άντληση των δεδομένων της από α) δευτερογενείς και β) πρωτογενείς πηγές και πιο συγκεκριμένα την συνέντευξη η οποία πραγματοποιήθηκε στις 1 Σεπτεμβρίου του 2015 με την υπεύθυνη του τμήματος μάρκετινγκ του Capsis Hotel την Κυρία Ανατολή Καπνίδου. Χωρίζεται σε δύο μέρη το θεωρητικό το οποίο αναφέρει την στρατηγική του τουριστικού μάρκετινγκ και αναλύονται οι διαδικασίες που ακολουθούνται με σκοπό την υλοποίηση των πωλήσεων και οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται προκειμένου να πραγματοποιηθεί μια έρευνα μάρκετινγκ και το πρακτικό μέρος στο οποίο γίνεται μία παρουσίαση του ξενοδοχείου. Από όλη την ανάλυση των στοιχείων που συλλέχθηκαν συμπεραίνεται ότι το ξενοδοχείο Καψης διαχειρίζεται αποτελεσματικά το τμήμα μάρκετινγκ και καταφέρνει να βελτιώσει τις υπηρεσίες του ώστε να ικανοποιήσει τις επιθυμίες των καταναλωτών. el
dc.format.extent 44 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ – ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject.ddc 647.940688 el
dc.title Το μάρκετινγκ του Capsis Hotel Thessaloniki el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Μίγμα μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Έρευνα μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Στρατηγική τουριστικού μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Εργαλεία μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Ξενοδοχείο Capsis el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές