Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την κατασκευή ενός διαδικτυακού τόπου, στον οποίο εμπεριέχονται πολλές από τις καθημερινές λειτουργίες Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Σερρών Η καρδιά του συστήματος θα πρέπει να είναι ένα σχεσιακό σύστημα διαχείρισης βάσης δεδομένων το οποίο θα επιτρέπει την εισαγωγή / ενημέρωση νέων και εμφάνιση ήδη καταχωρημένων εγγραφών με τρόπο αποτελεσματικό. Επίσης η σχεδίαση της βάσης δεδομένων θα πρέπει να γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε να αξιοποιούνται τα υπάρχοντα δεδομένα και πληροφορίες που υπάρχουν στα υφιστάμενα πληροφοριακά συστήματα. Όλα τα παραπάνω υλοποιήθηκαν εξ ολοκλήρου με την γλώσσα προγραμματισμού PHP και φυσικά με τη χρήση της HTML. Επίσης για τη δημιουργία της απαιτούμενης βάσης δεδομένων χρησιμοποιήσαμε το σχεσιακό σύστημα διαχείρισης βάσεων δεδομένων της MySQL και την πλατφόρμα phpMyAdmin. Βοηθητικές τεχνολογίες χρησιμοποιήθηκαν όπως cssbootstrap και ΑJΑΧ
Πέρα από την υλοποίηση της εφαρμογής με την χρήση των προαναφερομένων τεχνολογιών, αναπτύχθηκε η τεκμηρίωση, η οποία περιλαμβάνει το αρχικό σχέδιο έργου, καθώς και η ανάλυση του συστήματος που υλοποιήθηκε.
This thesis deals with building a web site, which contained many of the daily functions of the Directorate of Secondary Education of Serres The heart of the system should be a relational database management system that allows the insertion / update new and appearance already registered records effectively. Also the design of the database should
be done in such a way as to exploit the existing data and information contained in existing information systems. All those were implemented entirely with PHP programming language and of course with the use of HTML. Also to create the database required we used the MySQL relational database management system and platform phpMyAdmin. Assistive technologies used as css- bootstrap and Ajax. In addition to implementing the application using the above technologies, was developed a documentation, which includes the original project plan and analysis of the system was implemented.