Η Εφαρμογή της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα (Π.Δ. 152/2013) ως ανατροφοδοτική λειτουργία της αναβάθμισης των δομών του εκπαιδευτικού συστήματος: Στάσεις και απόψεις των εκπαιδευτικών

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Καραβασίλης, Ιωάννης
dc.contributor.author Στρίκας, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned 2016-01-25T14:47:32Z
dc.date.available 2016-01-25T14:47:32Z
dc.date.issued 2015-01
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2305
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Διαχρονικά αν και η αξιολόγηση θεωρείται εγγενές στοιχείο της εκπαιδευτικής διαδικασίας, εν τούτοις, παραμένει σημείο θεωρητικών και πρακτικών διαφωνιών αφού η επιζητούμενη ποιότητα στην εκπαίδευση αποτελεί πολυπαραγοντικό αποτέλεσμα πολύπλοκων κοινωνικών, πολιτισμικών και εκπαιδευτικών παραμέτρων. Το Π.Δ. 152/2013 θεωρεί ότι η αξιολόγηση πρέπει πρωτίστως να λειτουργεί ανατροφοδοτικά και να συμβάλει σε σύμπραξη με την επιμόρφωση στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών, αλλά και στην ποιοτική αναβάθμιση των δομών του εκπαιδευτικού συστήματος. Βασικό σκοπό της έρευνας αποτελεί η διερεύνηση των στάσεων και απόψεων των εκπαιδευτικών αναφορικά με την αποδοχή της αξιολόγησης ως ανατροφοδοτική λειτουργία ποιοτικής αναβάθμισης της εκπαίδευσης και του εκπαιδευτικού. Αρχικά, το αντικείμενο της αξιολόγησης προσεγγίζεται θεωρητικά ενώ στη συνέχεια παρουσιάζονται τα πορίσματα της έρευνας μας και συζητιούνται τα συμπεράσματα που προκύπτουν. Οι εκπαιδευτικοί διάκεινται θετικά απέναντι στο θεσμό αποσκοπώντας στην επίτευξη των επιδιωκόμενων εκπαιδευτικών στόχων και στην ενίσχυση-ενθάρρυνση της προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης τους. el
dc.description.abstract Over time, though educational evaluation consists an inherent part of the educational process, however, remains a point of theoretical and practical disagreements since the desired quality in education is a complex multifactorial result of social, cultural and educational aspects. PD 152/2013 considers that the evaluation should primarily operate regenerative and contribute in partnership with training in professional development of teachers as well as a qualitative improvement of the education system structures. The main purpose of our research is to investigate the attitudes and opinions of teachers regarding the acceptance of evaluation as regenerative qualitative upgrading of education and educational function. Initially, the object of evaluation is theoretically approached. Then we present the findings of our research and discuss the conclusions drawn. Teachers react positively towards the institution aiming to achieve its educational objectives and foster-encouraging personal and professional development. en
dc.format.extent 173 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ::ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ el
dc.subject ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ el
dc.subject.ddc 370 el
dc.title Η Εφαρμογή της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα (Π.Δ. 152/2013) ως ανατροφοδοτική λειτουργία της αναβάθμισης των δομών του εκπαιδευτικού συστήματος: Στάσεις και απόψεις των εκπαιδευτικών el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Δευτεροβάθμια εκπαίδευση el
dc.subject.keyword Εκπαιδευτικό σύστημα el
dc.subject.keyword Αναβάθμιση των εκπαιδευτικών δομών el
dc.subject.keyword Π.Δ. 152/2013 el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές