Διοίκηση δημοσίων οργανισμών και αυτοαξιολόγηση: το κοινό πλαίσιο αξιολόγησης ως εργαλείο διοίκησης ολικής ποιότητας

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Καραβασίλης, Ιωάννης
dc.contributor.author Θεοδοσέλη, Αικατερίνη
dc.date.accessioned 2016-01-15T08:07:06Z
dc.date.available 2016-01-15T08:07:06Z
dc.date.issued 2015-01
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2303
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Η συγκεκριμένη εργασία αποσκοπεί να διερευνήσει το βαθμό δυνατότητας εφαρμογής του Κοινού Πλαισίου Αξιολόγησης, ως αυτοαξιολογικού εργαλείου, στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Περιφερειακή Ενότητα (ΠΕ) Σερρών (Δημοτικά σχολεία). Αφορά στη συμμετοχή των Διευθυντών ως στελεχών διοίκησης, στη διαδικασία λήψης αποφάσεων και ενεργειών στον εκπαιδευτικό οργανισμό τους, για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητάς του. Αρχικά παρουσιάζονται οι θεωρίες, απόψεις και στάσεις για τη Δημόσια Διοίκηση, το Νέο Δημόσιο Μάνατζμεντ, τη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και το Κοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης, ως εφαρμοσμένο αυτοαξιολογικό εργαλείο δημόσιων οργανισμών. Ο βαθμός δυνατότητας για την εφαρμογή του Κοινού Πλαισίου Αξιολόγησης ερευνάται με την ανάπτυξη και εφαρμογή ερωτηματολογίου σε ένα δείγμα Διευθυντών Σχολικών μονάδων. Στη συνέχεια, αναλύονται τα πορίσματα της πιλοτικής έρευνας με εργαλείο το ερωτηματολόγιο και αναγράφονται τα συμπεράσματα που προκύπτουν. Οι απαντήσεις των συμμετεχόντων στην έρευνα δείχνουν τις θετικές τους στάσεις και προθέσεις, καθώς και τη δυνατότητα φιλοδοξίας για μια προτεινόμενη πιλοτική εφαρμογή του ΚΠΑ, ως εφαρμοσμένου και επιτυχημένου αυτοαξιολογικού μοντέλου σε ελληνικούς οργανισμούς εκπαίδευσης. el
dc.description.abstract This paper aims to investigate the extent to which the Common Assessment Framework can be applied as a self-assessment tool in the educational institutions of Primary Education in the Regional Unit of Serres (primary schools). It concerns the participation of Directors as management members in the decision-making and action-taking process in their educational institution with the aim of improving its fruitfulness and efficiency. Initially, theories about, opinions of, and attitudes towards the Public Administration, New Public Management, Total Quality Management and the Common Assessment Framework as an applied self-assessment tool of public institutions are presented. The extent to which the Common Assessment Framework can be applied is investigated through the development and application of a questionnaire in a sample of Directors of school units. Then the results of a pilot survey are analyzed, with a questionnaire as an instrument of analysis, and the drawn conclusion are reported. The participants' responses to the survey show their positive attitudes and intentions and the possibility of ambition for a proposed pilot application of CFR as an applied and successful self-assessment model in Greek institutions of education. en
dc.format.extent 127 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ el
dc.subject TEICM::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ el
dc.subject TEICM::ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ::ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ el
dc.subject.ddc 658.562 el
dc.title Διοίκηση δημοσίων οργανισμών και αυτοαξιολόγηση: το κοινό πλαίσιο αξιολόγησης ως εργαλείο διοίκησης ολικής ποιότητας el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Ολική ποιότητα el
dc.subject.keyword Αυτοαξιολόγηση δημοσίων οργανισμών el
dc.subject.keyword Δημόσιο μάνατζμεντ el
dc.subject.keyword Κοινό πλαίσιο αξιολόγησης el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές