Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία ασχολείται με την Ηλεκτρονική Τραπεζική (e-banking) και τις απόψεις των καταναλωτών. Ουσιαστικά γίνεται μία προσπάθεια να μελετηθεί πολύπλευρα ο τομέας της Ηλεκτρονικής Τραπεζικής και να καταγραφούν οι απόψεις των καταναλωτών αναφορικά με αυτή. Σκοπός της έρευνας είναι να εξεταστεί το τι είναι το ηλεκτρονικό επιχειρείν και τι ρόλο παίζει σε μία ηλεκτρονική επιχείρηση. Στην πράξη θα αναλυθεί το κατά πόσον το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι εφαρμογές του βοηθά τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές, παρουσιάζοντας τον τρόπο με τον οποίο το e-banking συνεισφέρει στην πραγματοποίηση των συναλλαγών. Στη συνέχεια θα γίνει ανάλυση των στρατηγικών της Ηλεκτρονικής Στρατηγικής, δίνοντας έμφαση στο όραμα και τους στόχους αναφορικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Γι’ αυτό το λόγο παραθέτονται μία σειρά από εναλλακτικά σενάρια στρατηγικών, σε μία προσπάθεια να παρουσιαστεί διεξοδικότερα το θέμα. Επιπλέον θα αναλυθεί και το Νομοθετικό πλαίσιο του ηλεκτρονικού εμπορίου μέσα από διάφορες πτυχές του. Στη συνέχεια, μέσω της χρήσης ενός ερωτηματολογίου θα υπάρξει προσπάθεια της διαπίστωσης στην πραγματική επίδραση του e-banking. Τα αποτελέσματα αυτού αναλύονται με τη χρήση στατιστικού προγράμματος SPSS. Τέλος, παρατίθενται προτάσεις αναφορικά με τα μέτρα που πρέπει να λάβουν η πολιτεία και οι επιχειρήσεις.
The following thesis will deal electronic banking (e banking) and consumer opinions. Trying to cover them with the best possible unity of Electronic Banking and starting to develop what is e -business and what role it plays in an online business. Practice will analyze whether electronic commerce and its applications to businesses and consumers, presenting the way in which e-banking helps to complete transactions. Then we will analyze the strategies of e-strategy, focusing on the vision and objectives with respect to electronic commerce. For this reason, listed a number of alternative scenarios strategies in an attempt to bring the matter further. It will also analyze and legislative context of electronic commerce through various aspects. Then, through the use of a questionnaire will be no effort in finding the real impact of e-banking and the results thereof are analyzed using statistical program spss. Finally, recommendations are given on the measures to be taken by the state and businesses.