Η ηλεκτρονική διακυβέρνηση στην εκπαίδευση: η χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνιών στη διοίκηση σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Βράνα, Βασιλική
dc.contributor.author Κουτσουρίδης, Μιχαήλ
dc.date.accessioned 2015-12-11T12:05:58Z
dc.date.available 2015-12-11T12:05:58Z
dc.date.issued 2014-12
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2287
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα χαρακτηρίζεται από έντονη γραφειοκρατία, αυστηρές ιεραρχικές δομές, και εκτεταμένη νομοθεσία. Η υιοθέτηση της ηλεκτρονική διακυβέρνησης από τις σχολικές μονάδες μπορεί να οδηγήσει στην αποτελεσματική και αποδοτική διοίκησή τους. Στόχος της διπλωματικής είναι η διερεύνηση της υιοθέτησης της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και της χρήσης των ΤΠΕ στη διοίκηση, από εκπαιδευτικούς και διευθυντές σχολικών μονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Τα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι αρκετά καλά εξοπλισμένα, δεν έχουν αναπτύξει όμως σε μεγάλο ποσοστό δικτυακούς τόπους. Η ανάγκη χρήσης των ΤΠΕ αναγνωρίζεται σε όλες τις διοικητικές εργασίες της σχολικής μονάδας. Η ενσωμάτωσή τους όμως στη διοίκηση εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό στην εξοικείωση των διευθυντών σε αυτές. Νέες μορφές επιμόρφωσης θα πρέπει να υιοθετηθούν ώστε να αποκτήσουν οι διευθυντές τις απαραίτητες δεξιότητες στις ΤΠΕ, που απαιτούνται για τη διοίκηση των σχολικών μονάδων. el
dc.description.abstract Greek education system is characterized by intense bureaucracy, strict hierarchical structures and extensive legislation. E-government adoption by schools units may lead to more effective and efficient administration. This thesis aims at investigating e-government adoption and use of ICT in school administration, by teachers and directors of secondary education schools. Greek secondary education schools are fairly equipped. However, a high percentage still has not a website. The need for ICT use is recognized for all administrative tasks of a school, yet their integration largely depends on director’s familiarization with them. New forms of training should be adopted to equip school directors with the necessary ICT skills for school administration. en
dc.format.extent 74 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ el
dc.subject ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ el
dc.subject.ddc 352.380285 el
dc.title Η ηλεκτρονική διακυβέρνηση στην εκπαίδευση: η χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνιών στη διοίκηση σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Ηλεκτρονική διακυβέρνηση el
dc.subject.keyword Σχολεία el
dc.subject.keyword Τεχνολογίες της Πληροφορίας el
dc.subject.keyword Τ.Π.Ε. el
dc.subject.keyword Τεχνολογία της Πληροφόρησης el
dc.subject.keyword Σχολικές μονάδες el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές