dc.contributor.advisor |
Τσουρέλα, Μαρία |
|
dc.contributor.author |
Ράπτη, Σμαραγδή |
|
dc.date.accessioned |
2015-10-29T08:00:53Z |
|
dc.date.available |
2015-10-29T08:00:53Z |
|
dc.date.issued |
2015-10 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2260 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο την ανάπτυξη ενός σχεδίου μάρκετινγκ σε μία επιχείρηση λιανικού εμπορίου κρέατος. Η επιχείρηση έχει αλυσίδα υποκαταστημάτων εντός μεγάλης εταιρείας σούπερ μάρκετ. Η εργασία αυτή αποσκοπεί στην έρευνα, των καταναλωτικών προτιμήσεων σχετικά με την αγορά του κρέατος, για την καλύτερη οργάνωση μάρκετινγκ της επιχείρησης. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στα υποκαταστήματα της εταιρείας, στη Βόρεια Ελλάδα, με τη διανομή ερωτηματολογίων σε πελάτες της. Συνολικά συμπληρώθηκαν 87 ερωτηματολόγια. Τα συμπεράσματα που προκύπτουν οδηγούν στην πρόταση καλύτερης οργάνωσης μάρκετινγκ μέσα από διαδικασίες, αλλά και μέσω της προώθησης των πωλήσεων. |
el |
dc.format.extent |
100 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΕΜΠΟΡΙΟ::ΛΙΑΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ::ΛΙΑΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject.ddc |
658.87 |
el |
dc.title |
Κατάστρωση σχεδίου μάρκετινγκ σε επιχείρηση λιανικού λιανικού εμπορίου κρεάτων |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Λιανικό εμπόριο |
el |
dc.subject.keyword |
Επιχειρήσεις |
el |
dc.subject.keyword |
Μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Στρατηγικός Σχεδιασμός |
el |
dc.subject.keyword |
Προώθηση πωλήσεων |
el |
dc.subject.keyword |
Έρευνα αγοράς |
el |