Περίληψη:
Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να μελετήσει τις αντιλήψεις των χρηστών σε σχέση με την αλληλεπίδραση των δικτυακών τόπων ξενοδοχειακών μονάδων. Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυξανόμενη δυναμικότητα του διαδικτύου ως μέσου μάνατζμεντ και μάρκετινγκ με σκοπό την αύξηση των πωλήσεών τους. Στην έρευνα μελετήθηκαν οι διαδικτυακές τοποθεσίες από 25 κορυφαία παγκοσμίως ξενοδοχεία, με σκοπό να αξιολογηθούν ως προς τον έλεγχο, την ανταπόκριση και την εξατομίκευση της πλοήγησης των χρηστών.