dc.contributor.advisor |
Αλεξανδρίδης, Σάββας |
|
dc.contributor.author |
Τσιώλη, Βαΐα |
|
dc.date.accessioned |
2015-10-07T18:45:27Z |
|
dc.date.available |
2015-10-07T18:45:27Z |
|
dc.date.issued |
2007-03 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2114 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να μελετήσει τις αντιλήψεις των χρηστών σε σχέση με την αλληλεπίδραση των δικτυακών τόπων ξενοδοχειακών μονάδων. Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυξανόμενη δυναμικότητα του διαδικτύου ως μέσου μάνατζμεντ και μάρκετινγκ με σκοπό την αύξηση των πωλήσεών τους. Στην έρευνα μελετήθηκαν οι διαδικτυακές τοποθεσίες από 25 κορυφαία παγκοσμίως ξενοδοχεία, με σκοπό να αξιολογηθούν ως προς τον έλεγχο, την ανταπόκριση και την εξατομίκευση της πλοήγησης των χρηστών. |
el |
dc.format.extent |
46 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ::ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ -- ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ::ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ::ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ::ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΕΣ::ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΕΣ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ |
el |
dc.subject.ddc |
647.940688 |
el |
dc.title |
Μελέτη εκλαμβανόμενης αλληλεπίδρασης δικτυακών τόπων ξενοδοχειακών μονάδων |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Ξενοδοχειακές μονάδες |
el |
dc.subject.keyword |
Επιχειρήσεις |
el |
dc.subject.keyword |
Δικτυακοί τόποι |
el |