Abstract:
Το Internet στις μέρες μας είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στους έφηβους, αποτελεί πλέον γι’ αυτούς το αγαπημένο μέσο για ενημέρωση, επικοινωνία και ψυχαγωγία. Ξεχωριστής σημασίας είναι η διαφήμιση μέσω διαδικτύου, διότι ως κάτι σχετικά νέο επηρεάζει τις καταναλωτικές συνήθειες των εφήβων. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσουμε τις απόψεις των εφήβων σχετικά με τη διαφήμιση μέσω διαδικτύου και πώς αυτές επηρεάζονται από χαρακτηριστικά όπως είναι το χιούμορ, η θεματολογία και τα επιχειρήματα. Η μέθοδος που ακολουθήθηκε ήταν η συλλογή δεδομένων με τη χρήση ερωτηματολογίου που συμπληρώθηκαν από μαθητές λυκείου. Από τα αποτελέσματα προέκυψε ότι, οι μαθητές προτιμούν ως επί το πλείστον τις διαφημίσεις με το υψηλής ανάμιξης θέμα (πανελλήνιες εξετάσεις) και ειδικά όταν αυτές περιέχουν χιούμορ και δυνατά επιχειρήματα. Όσον αφορά την διασκέδαση προτιμούν το θέμα χαμηλής ανάμιξης (παιχνίδια) και ειδικά όταν υπάρχουν δυνατά επιχειρήματα και χιούμορ. Τέλος, στην εργασία αναφέρονται και κάποιες προτάσεις προς διαφημιστές και προτάσεις για μελλοντικές έρευνες.