Οι απόψεις των εφήβων για μορφές διαφήμισης μέσω διαδικτύου

Apothesis

 

Show simple item record

dc.contributor.advisor Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
dc.contributor.advisor Τριανταφύλλου, Δημήτριος
dc.contributor.author Γεωργίου, Θεοδώρα
dc.date.accessioned 2015-09-21T13:35:11Z
dc.date.available 2015-09-21T13:35:11Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/1868
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Το Internet στις μέρες μας είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στους έφηβους, αποτελεί πλέον γι’ αυτούς το αγαπημένο μέσο για ενημέρωση, επικοινωνία και ψυχαγωγία. Ξεχωριστής σημασίας είναι η διαφήμιση μέσω διαδικτύου, διότι ως κάτι σχετικά νέο επηρεάζει τις καταναλωτικές συνήθειες των εφήβων. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσουμε τις απόψεις των εφήβων σχετικά με τη διαφήμιση μέσω διαδικτύου και πώς αυτές επηρεάζονται από χαρακτηριστικά όπως είναι το χιούμορ, η θεματολογία και τα επιχειρήματα. Η μέθοδος που ακολουθήθηκε ήταν η συλλογή δεδομένων με τη χρήση ερωτηματολογίου που συμπληρώθηκαν από μαθητές λυκείου. Από τα αποτελέσματα προέκυψε ότι, οι μαθητές προτιμούν ως επί το πλείστον τις διαφημίσεις με το υψηλής ανάμιξης θέμα (πανελλήνιες εξετάσεις) και ειδικά όταν αυτές περιέχουν χιούμορ και δυνατά επιχειρήματα. Όσον αφορά την διασκέδαση προτιμούν το θέμα χαμηλής ανάμιξης (παιχνίδια) και ειδικά όταν υπάρχουν δυνατά επιχειρήματα και χιούμορ. Τέλος, στην εργασία αναφέρονται και κάποιες προτάσεις προς διαφημιστές και προτάσεις για μελλοντικές έρευνες. el
dc.format.extent 119 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ el
dc.subject TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject TEICM::ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ el
dc.subject.ddc 659.144 el
dc.title Οι απόψεις των εφήβων για μορφές διαφήμισης μέσω διαδικτύου el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Διαδίκτυο el
dc.subject.keyword Διαφήμιση el
dc.subject.keyword Καταναλωτισμός el
dc.subject.keyword Έφηβοι el
dc.subject.keyword Χιούμορ el
dc.subject.keyword Έρευνα el


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές