Το τουριστικό μάρκετινγκ του Mediterranean Palace

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης
dc.contributor.author Πιανταρίδου, Ναταλία
dc.date.accessioned 2015-09-03T19:42:58Z
dc.date.available 2015-09-03T19:42:58Z
dc.date.issued 2015-05
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/1715
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την σημασία του μάρκετινγκ και πιο συγκεκριμένα τον τρόπο με τον οποίο εφαρμόζεται το τουριστικό μάρκετινγκ σε μια ξενοδοχειακή μονάδα. Σκοπός της εργασίας είναι η παρουσίαση του μάρκετινγκ που εφαρμόζεται από το ξενοδοχείο Mediterranean Palace που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη και ο τρόπος με τον οποίο το αντιλαμβάνεται και το υλοποιεί. Για την εκπλήρωση των παραπάνω εφαρμόστηκε η μελέτη περίπτωσης και τα δεδομένα αντλήθηκαν από πρωτογενή έρευνα και δευτερογενή στοιχεία. Η πρωτογενής έρευνα πραγματοποιήθηκε με συνέντευξη από την υπεύθυνη των δημοσίων σχέσεων του ξενοδοχείου, ώστε να προσδιοριστούν οι δραστηριότητες, οι διαδικασίες λήψης αποφάσεων και οι επιλογές του ξενοδοχείου σε θέματα του μάρκετινγκ, ενώ τα δευτερογενή στοιχεία συλλέχθηκαν από έντυπο και διαδικτυακό υλικό. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι το συγκεκριμένο ξενοδοχείο αντιλαμβάνεται τις ανάγκες της αγοράς. Επίσης χρησιμοποιεί εντατικά το διαδίκτυο ως ένα εργαλείο για την προσέλκυση νέων πελατών αλλά και την διατήρηση μιας ισχυρής πελατειακής βάσης. Τέλος αναγνωρίζεται ότι οι ανάγκες και οι επιθυμίες των πελατών αποτελούν το βασικότερο στοιχείο για την δημιουργία και υλοποίηση κάθε επιτυχημένου σχεδιασμού του. el
dc.format.extent 76 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject TEICM::ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ::ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject.ddc 647.940688 el
dc.title Το τουριστικό μάρκετινγκ του Mediterranean Palace el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Τουριστικό μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Ξενοδοχεία el
dc.subject.keyword Στρατηγική μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Μίγμα μάρκετινγκ el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές