Η εφαρμογή του e-marketing στην Ελλάδα και μελέτες περιπτώσεων στην Ευρωπαϊκή Ένωση

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Αθανασίου, Δημήτριος
dc.contributor.author Δημητριάδης, Αναστάσιος
dc.date.accessioned 2015-02-26T08:11:23Z
dc.date.available 2015-02-26T08:11:23Z
dc.date.issued 2013-11
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/154
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Τα τελευταία χρόνια οι ραγδαίες εξελίξεις στο χώρο των τηλεπικοινωνιών και της πληροφορικής οδήγησαν στην ανάπτυξη των δικτύων και κυρίως την επικράτηση του διαδικτύου. Οι χρήστες του internet μπορούν εύκολα και γρήγορα να περιηγηθούν. Οι επιχειρήσεις καλούνται σήμερα να αντιμετωπίσουν ποικίλες και σημαντικές προκλήσεις οι οποίες προκύπτουν από την παγκοσμιοποίηση της αγοράς, την εντατικοποίηση της ανταγωνιστικότητας μεταξύ των επιχειρήσεων και τη συνεχή αλλαγή του επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Η παρούσα πτυχιακή εργασία αποτελεί μια προσπάθεια κατανόησης του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ (e-marketing) και τη χρήση του στις επιχειρήσεις στην Ελλάδα σε σχέση με αυτές στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Πιο συγκεκριμένα, αναφέρουμε τον ορισμό, την στρατηγική καθώς και κλάδους του e-marketing, μελέτες περιπτώσεων επιχειρήσεων που αναπτύχθηκαν στο διαδίκτυο στον Ελληνικό χώρο καθώς και μελέτες περιπτώσεων επιχειρήσεων στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Κλείνοντας αναφέρουμε τα συμπεράσματα αυτής της σύγκρισης. Η εμφάνιση των νέων τεχνολογιών πληροφορικής στις επιχειρήσεις έχει γίνει αναπόφευκτη ανάγκη και δεν περιορίζεται μόνο στις νέες επιχειρήσεις που δημιουργούνται στο διαδίκτυο, αλλά επεκτείνεται και στις παραδοσιακές επιχειρήσεις που θέλουν να εκμεταλλευτούν τα προνόμια που τους χαρίζει το internet. el
dc.format.extent 53 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject.ddc 658.8 el
dc.title Η εφαρμογή του e-marketing στην Ελλάδα και μελέτες περιπτώσεων στην Ευρωπαϊκή Ένωση el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword E-Marketing el
dc.subject.keyword Μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Internet el
dc.subject.keyword Διαδίκτυο el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές