Περίληψη:
Ο στόχος της πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία ενός οπτικοποιημένου
λογισμικού πόκερ σε Java, όπου ο χρήστης θα μπορεί να παίζει αντίπαλος με τον
υπολογιστή. Τα κύρια χαρακτηριστικά της εργασίας περιλαμβάνουν την δημιουργία
ενός παιχνιδιού πόκερ Hold’em Texas No Limit, τη δημιουργία της τεχνητής
νοημοσύνης, τη δυνατότητα πολλαπλών χρηστών και την επιλογή ρυθμίσεων του
παιχνιδιού από τον ενεργό χρήστη. Η εργασία είναι χωρισμένη σε έξι κεφάλαια στα
οποία αναλύεται όλη η διαδικασία της ανάπτυξης του λογισμικού, ξεκινώντας από
τον αρχικό σχεδιασμό, τις τεχνικές και τα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν, την
τελική υλοποίηση, την επεξήγηση της τεχνητή νοημοσύνης και ιδέες για επέκταση
της εφαρμογής.
Το πρώτο κεφάλαιο είναι εισαγωγικό και γίνεται μια αναφορά στους κανόνες
του Hold’em Texas No Limit.
Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται η επεξήγηση του σχεδιασμού και της
υλοποίησης του User Interface.
Στο τρίτο κεφάλαιο περιγράφεται η διαδικασία υλοποίησης, το class diagram,
το MVC μοντέλο και διάφορα design patters που χρησιμοποιήθηκαν.
Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται η ανάλυση του κώδικα με αρκετά παραδείγματα
όπου εξηγούνται οι βασικές λειτουργίες όπως το μοίρασμα των φύλλων, ο γύρος
πονταρίσματος και η εύρεση του νικητή.
Στο πέμπτο κεφάλαιο γίνεται μια επεξήγηση της τεχνητής νοημοσύνης και
πως ακριβώς σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε στην εφαρμογή.
Στο τέλος της εργασίας παραθέτονται κάποιες ιδέες για βελτίωση και
επέκταση της εφαρμογής.