Ανάπτυξη διαδραστικού λογισμικού τεχνητής νοημοσύνης σε οπτικοποιημένο περιβάλλον: Poker Genius

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Ούτσιος, Ευάγγελος
dc.contributor.author Φωκιανός, Ευάγγελος
dc.date.accessioned 2015-06-06T13:39:52Z
dc.date.available 2015-06-06T13:39:52Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/1106
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Ο στόχος της πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία ενός οπτικοποιημένου λογισμικού πόκερ σε Java, όπου ο χρήστης θα μπορεί να παίζει αντίπαλος με τον υπολογιστή. Τα κύρια χαρακτηριστικά της εργασίας περιλαμβάνουν την δημιουργία ενός παιχνιδιού πόκερ Hold’em Texas No Limit, τη δημιουργία της τεχνητής νοημοσύνης, τη δυνατότητα πολλαπλών χρηστών και την επιλογή ρυθμίσεων του παιχνιδιού από τον ενεργό χρήστη. Η εργασία είναι χωρισμένη σε έξι κεφάλαια στα οποία αναλύεται όλη η διαδικασία της ανάπτυξης του λογισμικού, ξεκινώντας από τον αρχικό σχεδιασμό, τις τεχνικές και τα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν, την τελική υλοποίηση, την επεξήγηση της τεχνητή νοημοσύνης και ιδέες για επέκταση της εφαρμογής. Το πρώτο κεφάλαιο είναι εισαγωγικό και γίνεται μια αναφορά στους κανόνες του Hold’em Texas No Limit. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται η επεξήγηση του σχεδιασμού και της υλοποίησης του User Interface. Στο τρίτο κεφάλαιο περιγράφεται η διαδικασία υλοποίησης, το class diagram, το MVC μοντέλο και διάφορα design patters που χρησιμοποιήθηκαν. Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται η ανάλυση του κώδικα με αρκετά παραδείγματα όπου εξηγούνται οι βασικές λειτουργίες όπως το μοίρασμα των φύλλων, ο γύρος πονταρίσματος και η εύρεση του νικητή. Στο πέμπτο κεφάλαιο γίνεται μια επεξήγηση της τεχνητής νοημοσύνης και πως ακριβώς σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε στην εφαρμογή. Στο τέλος της εργασίας παραθέτονται κάποιες ιδέες για βελτίωση και επέκταση της εφαρμογής. el
dc.format.extent 64 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ::ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ -- ΑΝΑΠΤΥΞΗ el
dc.subject TEICM::ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ::ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ el
dc.subject.ddc 005.1 el
dc.title Ανάπτυξη διαδραστικού λογισμικού τεχνητής νοημοσύνης σε οπτικοποιημένο περιβάλλον: Poker Genius el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Οπτικοποιημένο λογισμικό πόκερ el
dc.subject.keyword Τεχνητή νοημοσύνη el
dc.subject.keyword User interface el
dc.subject.keyword Ανάλυση κώδικα el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές