Περίληψη:
Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ένα από τα πιο διαδεδομένα είδη εμπορίου σε παγκόσμιο επίπεδο. Σκοπός της εργασίας είναι να διερευνηθεί το αν το συγκεκριμένο είδος εμπορίου έχει εισχωρήσει στην καθημερινότητα του Έλληνα και κατά πόσο ο Έλληνας καταναλωτής έχει υιοθετήσει τη συγκεκριμένη αγοραστική συμπεριφορά. Για τις ανάγκες της έρευνας συντάχθηκε πρωτότυπο ερωτηματολόγιο. Η πλειοψηφία των διαδικτυακών καταναλωτών, πραγματοποιεί online αγορές σε μηνιαία βάση. Οι Έλληνες έχουν δημιουργήσει θετική άποψη για το ηλεκτρονικό εμπόριο εξαιτίας της οικονομικής κρίσης. Παρόλα αυτά, η ελλιπής κατάρτιση όσον αφορά τη χρήση της τεχνολογίας κρατά τη χώρα μας σε χαμηλά επίπεδα διαδικτυακών αγορών.