dc.contributor.advisor |
Βράνα, Βασιλική |
|
dc.contributor.author |
Κίκας, Αντώνιος |
|
dc.contributor.author |
Στίνη, Ελένη |
|
dc.date.accessioned |
2015-06-02T15:39:53Z |
|
dc.date.available |
2015-06-02T15:39:53Z |
|
dc.date.issued |
2014-12 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/1024 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ένα από τα πιο διαδεδομένα είδη εμπορίου σε παγκόσμιο επίπεδο. Σκοπός της εργασίας είναι να διερευνηθεί το αν το συγκεκριμένο είδος εμπορίου έχει εισχωρήσει στην καθημερινότητα του Έλληνα και κατά πόσο ο Έλληνας καταναλωτής έχει υιοθετήσει τη συγκεκριμένη αγοραστική συμπεριφορά. Για τις ανάγκες της έρευνας συντάχθηκε πρωτότυπο ερωτηματολόγιο. Η πλειοψηφία των διαδικτυακών καταναλωτών, πραγματοποιεί online αγορές σε μηνιαία βάση. Οι Έλληνες έχουν δημιουργήσει θετική άποψη για το ηλεκτρονικό εμπόριο εξαιτίας της οικονομικής κρίσης. Παρόλα αυτά, η ελλιπής κατάρτιση όσον αφορά τη χρήση της τεχνολογίας κρατά τη χώρα μας σε χαμηλά επίπεδα διαδικτυακών αγορών. |
el |
dc.format.extent |
64 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΕΜΠΟΡΙΟ::ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΡΙΣΕΙΣ::ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ, 2008-2009 |
el |
dc.subject.ddc |
658.84 |
el |
dc.title |
Η πορεία του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα μέσα στην οικονομική κρίση |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Ηλεκτρονικό εμπόριο |
el |
dc.subject.keyword |
Οικονομική κρίση |
el |
dc.subject.keyword |
Καταναλωτική συμπεριφορά |
el |
dc.subject.keyword |
Διαδίκτυο |
el |
dc.subject.keyword |
Επιχειρήσεις |
el |