Περίληψη:
Είναι γνωστό ότι η διαφήμιση αποτελεί έναν τομέα της εμπορικής δραστηριότητας και βοηθάει τα προϊόντα να κυκλοφορούν γρηγορότερα για να υπάρχει γρήγορη απόσβεση των επενδύσεων μιας παραγωγικής μονάδας.
Η παρούσα εργασία επιχειρεί να μελετήσει την επίδραση της διαφήμισης στην ψυχολογία του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Κεντρικής Μακεδονίας και συγκεκριμένα των φοιτητών των τμημάτων Λογιστικής και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Το ερωτηματολόγιο που συμπληρώθηκε, περιλαμβάνει δεκαέξι ερωτήσεις. Σκοπός αυτής της έρευνας είναι να εξεταστεί αν οι καταναλωτές-φοιτητές παρακολουθούν διαφημίσεις από τα μέσα επικοινωνίας και αν αυτοί παρακολουθούν, ποια είναι η γνώμη τους για αυτές και σε ποιο βαθμό επηρεάζονται. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την έρευνα κάνουν φανερό ότι η πλειοψηφία των καταναλωτών-φοιτητών παρακολουθούν διαφημίσεις από τα μέσα επικοινωνίας και επηρεάζονται αρκετά ώστε να αγοράσουν κάποιο προϊόν το οποίο τις περισσότερες φορές τους είναι χρήσιμο. Επίσης, οι διαφημίσεις που συντελούν περισσότερο ώστε να πραγματοποιήσουν αγορές διαφημιζόμενων προϊόντων φαίνεται να είναι αυτές που προβάλλονται από το διαδίκτυο και την τηλεόραση.