Επίδραση της διαφήμισης στην ψυχολογία των καταναλωτών-φοιτητών της σχολής Διοίκησης και οικονομίας

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Χαψά, Ξανθίππη
dc.contributor.author Διαμαντόπουλος, Δημήτρης
dc.contributor.author Κατιρδόγλου, Αθανασία
dc.date.accessioned 2015-06-02T14:16:53Z
dc.date.available 2015-06-02T14:16:53Z
dc.date.issued 2014-12
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/1022
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Είναι γνωστό ότι η διαφήμιση αποτελεί έναν τομέα της εμπορικής δραστηριότητας και βοηθάει τα προϊόντα να κυκλοφορούν γρηγορότερα για να υπάρχει γρήγορη απόσβεση των επενδύσεων μιας παραγωγικής μονάδας. Η παρούσα εργασία επιχειρεί να μελετήσει την επίδραση της διαφήμισης στην ψυχολογία του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Κεντρικής Μακεδονίας και συγκεκριμένα των φοιτητών των τμημάτων Λογιστικής και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Το ερωτηματολόγιο που συμπληρώθηκε, περιλαμβάνει δεκαέξι ερωτήσεις. Σκοπός αυτής της έρευνας είναι να εξεταστεί αν οι καταναλωτές-φοιτητές παρακολουθούν διαφημίσεις από τα μέσα επικοινωνίας και αν αυτοί παρακολουθούν, ποια είναι η γνώμη τους για αυτές και σε ποιο βαθμό επηρεάζονται. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την έρευνα κάνουν φανερό ότι η πλειοψηφία των καταναλωτών-φοιτητών παρακολουθούν διαφημίσεις από τα μέσα επικοινωνίας και επηρεάζονται αρκετά ώστε να αγοράσουν κάποιο προϊόν το οποίο τις περισσότερες φορές τους είναι χρήσιμο. Επίσης, οι διαφημίσεις που συντελούν περισσότερο ώστε να πραγματοποιήσουν αγορές διαφημιζόμενων προϊόντων φαίνεται να είναι αυτές που προβάλλονται από το διαδίκτυο και την τηλεόραση. el
dc.format.extent 73 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ el
dc.subject TEICM::ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ el
dc.subject.ddc 659.1 el
dc.title Επίδραση της διαφήμισης στην ψυχολογία των καταναλωτών-φοιτητών της σχολής Διοίκησης και οικονομίας el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Διαφήμιση el
dc.subject.keyword Καταναλωτές el
dc.subject.keyword Καταναλωτισμός el
dc.subject.keyword Μέσα επικοινωνίας el
dc.subject.keyword Ψυχολογία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές