Πλοήγηση ανά Θέμα "TEICM::ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ::ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ -- ΠΗΓΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ"

Απόθεσις

 

Πλοήγηση ανά Θέμα "TEICM::ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ::ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ -- ΠΗΓΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Βενιέρη, Χριστίνα; Κοτζαμπασοπούλου, Χριστίνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017)
    Το διαδίκτυο είναι μια από τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις για τη μεταφορά πληροφοριών και επικοινωνίας. Επειδή οι σημερινοί καταναλωτές επιθυμούν γρήγορες λύσεις προκειμένου να εξοικονομούν χρόνο, το διαδίκτυο ...
  • Athianou-Gkogka, Konstantina; Αθιανού Γκόγκα, Κωνσταντίνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019-04)
    The objective of this thesis was to examine the thoughts and prejudices CouchSurfing evoke in people who had not previously heard of CouchSurfing. Additionally, the views expressed by people who had previously heard about ...
  • Barinov, Evgenios (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019)
    This study describes the subject “The role of tourism marketing and its using in Hotel Industry”. As it is known in the last few years there has been a growing interest in tourism marketing. According to many sources, the ...
  • Παραμυθέλλης, Βασίλης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 1000)
    Στόχος της εργασίας είναι η δημιουργία ενός διαδικτυακού τουριστικού οδηγού. Η συγκεκριμένη εφαρμογή αποσκοπεί στην πλήρη εκμετάλλευση των τεχνολογικών εφαρμογών στις διαδικτυακές εφαρμογές. Η εργασία θα πραγματοποιηθεί ...
  • Κανόγλου, Ιωάννης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Στην Ευρώπη του 21ου αιώνα ο τουρισμός αποτελεί μια από τις βασικές δραστηριότητες πολλών οικονομιών. Σε μια εποχή όπου όλα αλλάζουν, οι τουριστικές δραστηριότητες εξακολουθούν να κερδίζουν έδαφος και να δίνουν μια ανάσα ...
  • Γαρυφάλλου, Μαρία; Αγορίτσα, Αθανασία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-06)
    Η παγκόσμια εξάπλωση του διαδικτύου και η χρήση του ως ενός από τα ισχυρότερα μέσα ενημέρωσης και διακίνησης πληροφοριών καθιστούν αναγκαία την αξιοποίησή του από όλους τους οικονομικούς κλάδους, επομένως και από τον τομέα ...
  • Ακριτίδου, Μαριάννα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017)
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της χρήσης του διαδικτύου στην πληροφόρηση και επιλογή τουριστικών υπηρεσιών. Εκτός από την βιβλιογραφική επισκόπηση, διεξάγεται εμπειρική έρευνα σε δείγμα καταναλωτών-τουριστών, ...
  • Μαργαρίτη, Αννίκα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-04)
    Η ταχεία εξέλιξη των social media και η συνεχής αύξηση των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο, έχουν οδηγήσει στην ενίσχυση της δύναμης της γνώμης των χρηστών και της επιρροής που ασκούν στις επαφές τους. Η ανάπτυξη του διαδικτύου ...