Πλοήγηση ανά Θέμα "TEICM::ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ::ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ"

Απόθεσις

 

Πλοήγηση ανά Θέμα "TEICM::ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ::ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Barinov, Evgenios (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019)
    This study describes the subject “The role of tourism marketing and its using in Hotel Industry”. As it is known in the last few years there has been a growing interest in tourism marketing. According to many sources, the ...
  • Βεργοπούλου, Αικατερίνη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-12)
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να γίνει κατανοητή η έννοια και η επίδραση του μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις και πιο συγκεκριμένα στο Irene Palace Hotel. Αρχικά παρουσιάζονται αναλυτικά κάποιες έννοιες και χαρακτηριστικά ...
  • Πιστόλα, Ελένη; Αγάκου, Αμαλία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015)
    Η παρούσα εργασία έχει στόχο την παρουσίαση του ξενοδοχείου Astir Egnatia Alexandroupolis μέσα από τις στρατηγικές και το μίγμα μάρκετινγκ που εφαρμόζει. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιείται είναι η προσωπική συνέντευξη του ...
  • Τανούρη, Φωτεινή (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-12)
    Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνονται και εφαρμόζουν το μάρκετινγκ τα Λουτρά Πόζαρ, που εδρεύουν στο Ν. Πέλλας. Η εργασία χωρίζεται σε δυο μέρη. Στο πρώτο μέρος της ...
  • Πιανταρίδου, Ναταλία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-05)
    Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την σημασία του μάρκετινγκ και πιο συγκεκριμένα τον τρόπο με τον οποίο εφαρμόζεται το τουριστικό μάρκετινγκ σε μια ξενοδοχειακή μονάδα. Σκοπός της εργασίας είναι η παρουσίαση του μάρκετινγκ ...
  • Καλδάκη, Ευθαλία; Τακίδου, Ειρήνη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2007)
    Σκοπός της εργασίας είναι να παρουσιάσει την υπάρχουσα τουριστική ανάπτυξη του Νομού Κιλκίς, να δοθούν λύσεις και προτάσεις για τη σωστή αλλά και οργανωμένη συνέχισή της.
  • Βουργάνα, Ελπίδα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019-05)
    Ο σκοπός της εργασίας αυτής είναι η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το marketing το St. Nicholas Hotel. Ακόμη, περιγράφεται ο τρόπος με τον οποίο το ξενοδοχείο χρησιμοποιεί τα εργαλεία του ...
  • Μαμελετζής, Αναστάσιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-04)
    Σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας, είναι να παρουσιάσει τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το μάρκετινγκ το ξενοδοχείο Met Hotel. Η πτυχιακή εργασία χωρίζεται σε δυο μέρη, το θεωρητικό και το πρακτικό. ...